coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان رونمایی وان پلاس 12 و 12R رسما مشخص شد [+مشخصات فنی]

احتمال می رود زمان رونمایی وان پلاس 12 کمی دیرتر از معرفی این گوشی در بازار چین باشد و برای مشاهده آن در بازارهای جهانی باید مدت بیشتری صبر کرد.

شرکت وان پلاس در حال آماده‌سازی برای معرفی OnePlus 12 و Oneplus 12R در تاریخ 5 دسامبر در چین است. این برند به تازگی تایید کرده است که رونمایی جهانی از این گوشی‌ها در ژانویه 2024 رخ خواهد داد؛ بنابراین انتظار می‌رود تا پایان دسامبر یا اوایل ژانویه تاریخ رونمایی جهانی توسط این شرکت اعلام شود، اما یک کمپین بازاریابی جهانی به‌طور تصادفی تاریخ را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان رونمایی وان پلاس 12 و 12R رسما مشخص شد

بر اساس صفحات پشتیبانی موجود در وب سایت‌های منطقه‌ای OnePlus رسمی برای اروپا، آمریکا و هند، کمپین تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده است تا از تاریخ 27 نوامبر تا 23 ژانویه ادامه یابد. قابل توجه است که یک صفحه اختصاصی در وب سایت OnePlus India اعلام کرده است که تاریخ 23 ژانویه “روز قبل از رویداد رونمایی OnePlus 12” است.

OnePlus 12 promo campaign image2

OnePlus قصد دارد به همراه OnePlus 12 سه محصول دیگر را معرفی کند. دستگاه‌هایی که براساس شایعات قرار است که کنار وان پلاس 12 رونمایی شوند ، شامل OnePlus 12R یا OnePlus Ace 3 با Snapdragon 8 Gen 2 و هدفون بی‌سیم OnePlus Buds 3 Pro TWS می‌شود.

OnePlus 12 promo campaign image1

همچنین در مورد مشخصات فنی وان پلاس 12 باید بگوییم که این گوشی با تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 در چین با کانفیگی که حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 را ارائه می‌دهد، رونمایی خواهد شد. نسخه چینی قرار است با سه گزینه رنگی مشکی، سفید و سبز به بازار عرضه شود. در همین حال، برای بازار جهانی، انتظار می‌رود OnePlus 12 را با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه و نسخه‌های مشکی و سبز ببینیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان رونمایی وان پلاس 12 و 12R چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دبنال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر