;
coinex

هوش مصنوعی Cocreator به پینت اضافه شد

مایکروسافت هوش مصنوعی Cocreator را به پینت در ویندوز 11 اضافه کرد. این ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر DALL-E 3 بوده و می‌تواند تصاویر را سریعا تولید کند.

مایکروسافت از هوش مصنوعی پینت در ویندوز 11 رونمایی کرد. این ابزار پیش از این برای اعضای Windows Insiders در دسترس بود و الان تمام کاربران به آن دسترس دارند.

از حالا، تمامی کاربران ویندوز 11 می‌توانند به دکمه Cocreator در مایکروسافت Paint دسترسی داشته باشند. با استفاده از هوش مصنوعی Cocreator، می‌توانید توضیحات متنی را به تصویر تبدیل کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی Cocreator به پینت اضافه شد

هوش مصنوعی Cocreator در سمت راست برنامه پینت قابل مشاهده است. با انتخاب دکمه آن، کادری باز می‌شود که در آن می‌توانید توضیحات متنی را نوشته و تصویر مد نظر خود را تولید کنید. به علاوه، امکان انتخاب سبک تصویر موردنظر شما نیز وجود دارد.

هوش مصنوعی Cocreator به پینت اضافه شد

هرچند ابزار نام‌برده به تازگی به پینت مایکروسافت اضافه شده، اما پیش از این هم تبدیل متن به تصویر DALL-E 3 برای سرویس‌های این شرکت در دسترس بود.

در ابتدا، چت‌بات بینگ توانایی تولید تصویر داشت اما در حال حاضر دستیار هوش مصنوعی Copilot ویندوز توانایی تولید تصویر از متن را دارد. Copilot هوش مصنوعی قدرتمند مایکروسافت بوده که به سرویس‌های زیادی اضافه شده است.

هوش مصنوعی پینت کاربردهای بسیار بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و همچنین رویکردهای اضافی برای کاربران ویندوز ارائه می‌کند تا با کمک هوش مصنوعی بتوانند تصاویر مدنظر خود را تولید کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هوش مصنوعی Cocreator چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر