;
coinex

مایکروسافت تجربه کاربری اپ ایکس باکس در دستگاه‌های گیمینگ را ارتقا می‌دهد

مایکروسافت تصمیم گرفته تجربه کاربری اپ ایکس باکس در دستگاه‌های گیمینگ را ارتقا دهد. این کمپانی ویژگی Compact mode را به برنامه Xbox برای ویندوز اضافه کرده است.

حالت Compact برای صفحات کوچک بهینه شده است و به دستگاه‌های بازی سیار مانند Asus ROG Ally، GPD Win 4 و Lenovo Legion Go! کمک خواهد کرد.

طبق گفته مایکروسافت، نوار سایدبار در حالت Compact به آیکون‌ تبدیل شده تا فضای بیشتری در اسکرین‌های کوچک در دسترس باشد. برای استفاده از این ویژگی، باید روی آیکون پروفایل کلیک کنید و ویژگی Compact mode را فعال کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مایکروسافت تجربه کاربری اپ ایکس باکس در دستگاه‌های گیمینگ را ارتقا می‌دهد

دستگاه‌های بازی دستی که سیستم عامل ویندوز دارند، در بین گیمرها محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و Xbox یکی از برنامه‌های این پلتفرم بوده که می‌توانید بازی‌ها را خریداری و به آنها دسترسی پیدا کنید.

با این حال، از آنجا که این برنامه برای صفحات Compact بهینه نبود، استفاده از آن در این کنسول‌ها کمی سخت و پرچالش بود و باعث می‌شد این دستگاه‌ها برای هدفی که برای آن ساخته شده بودند، غیرقابل استفاده به نظر برسند. نسخه جدید این برنامه مشکل را برطرف می‌کند. این نسخه دارای ورژن 2311.1001.7.0 است و مایکروسافت آن را به صورت جهانی برای همه افراد عرضه می‌کند.

مایکروسافت تجربه کاربری اپ ایکس باکس در دستگاه‌های گیمینگ را ارتقا می‌دهد

استفاده از ویندوز بر روی کنسول‌های دستی، تجربه خوبی را به ارمغان نمی‌آورد زیرا سیستم عامل برای نمایشگرهای کوچک بهینه‌سازی نشده است. از طرف دیگر، Steam Deck یک رابط کاربری اختصاصی برای صفحات کوچک ارائه می‌دهد. به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند Steam Deck را به جای دستگاه‌هایی مانند Asus ROG Ally، GPD Win 4 و Lenovo Legion Go! خریداری کنند.

گزارش‌ها حاکی از این است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک رابط کاربری جدید برای ویندوز 11 برای اینگونه دستگاه‌هاست. همچنین مایکروسافت لیست بازی های دسامبر ایکس باکس گیم پس را نیز اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تجربه کاربری اپ ایکس باکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر