;
coinex

کنسول اختصاصی ایکس باکس با تم ویلی وانکا و کنترلر شکلاتی رونمایی شد

به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ پخش فیلم جدید ویلی ونکا، کنسول اختصاصی ایکس باکس سری ایکس با طرح شکلاتی و جذاب رونمایی شد.

ایکس‌باکس با همکاری کمپانی برادران وارنر به مناسبت فیلم جدید ویلی وhنکا، از کنسول اختصاصی خود رونمایی کرد. این کنسول جذاب مشابه چاکلت بار ساخته شده و یک دسته‌ آن از جنس شکلات خالص و خوراکی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کنسول اختصاصی ایکس باکس با تم ویلی ونکا

در حال حاضر ایکس‌باکس تعداد محدودی از این کنسول را تولید کرده و برای اهدای آن یک مسابقه تدارک دیده است. برای برنده شدن کافی است اکانت رسمی ایکس‌باکس در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) را دنبال کرده و توییت اصلی مسابقه را ریتوییت کنید. این رقابت از تاریخ 13 نوامبر 2023 (22 آبان) آغاز شده و تا 14 دسامبر (23 آذر) ادامه خواهد داشت.

کنسول اختصاصی ایکس باکس

داخل بسته بندی این کنسول، یک کنترلر بی‌سیم به رنگ burgundy (قرمز تیره، الهام گرفته شده از کت وانکا) به همراه پنج نوع ترافل شکلاتی وجود دارد. ترافل Achievement Hunting با مواد انرژی زا، ترافل Button Masher با طعم اسپرسو و ترافل Your Citrus Sidekick با ترکیبی از شکلات و پرتقال، هیجان و شیرینی تجربه بازی با ایکس‌باکس را دو چندان می‌کنند. در نهایت دو ترافل Wonka for the Win و Xtra Kick با طعم شکلاتی و خوشمزه، خود لبخند را مهمان لب‌های شما می‌کنند.

اما این جوایز انحصاری و هیجان‌انگیز به اینجا ختم نمی‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز تجربه مایکروسافت در شهرهای نیویورک، لندن و سیدنی، یک پازل به شکل چمدان Wonka را حل کرده و یک شانس برای برنده شدن هدایای ویژه Xbox به دست آورند.

کنسول اختصاصی ایکس باکس

همان‌طور که می‌دانید فیلم جدید وانکا به کارگردانی پاول کینگ (Paul King)، در تاریخ 6 دسامبر در سینماهای بین‌المللی و پس از آن در 7 دسامبر در سراسر آمریکا اکران خواهد شد. داستان اصلی این فیلم حول محور ویلی وانکا به عنوان بزرگترین مخترع، شعبده باز و شکلات‌ساز جهان با بازی تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، می‌چرخد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کنسول اختصاصی ایکس باکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر