coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا فاش شد [+تاریخ رونمایی احتمالی]

مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا در فاصله شش ماهه از معرفی این گوشی، توسط یک منبع خبری چینی فاش شد. سرعت شارژ پایین‌تر از شیائومی 14 پرو؟!

شیائومی برخلاف سامسونگ عادت ندارد سری پرچمدار خود را هم‌زمان معرفی کند و معمولا گوشی‌های پرچمدار این برند به تدریج و در طول سال معرفی و عرضه می‌شوند. در حال حاضر شیائومی 14 پرو قوی‌ترین گوشی پرچمدار شیائومی به حساب می‌آید اما این برند چینی قرار است همچون سنت هر ساله، گوشی قوی‌تری را با نام شیائومی 14 اولترا در ادامه سال به بازار عرضه کند. با اینکه با تاریخ رونمایی این گوشی فاصله زیادی داریم اما امروز مشخصات باتری این گوشی فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا

منبع خبری معتبر Digital Chat Station که سابقه طولانی در افشای مشخصات گوشی‌های چینی دارد، در پستی در شبکه اجتماعی چینی Webio از مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا پرده برداشت.

طبق گفته‌های DCS، قرار است یک دستگاه با اسم رمز Venti به‌زودی به بازار عرضه شود. این گوشی هوشمند که احتمالا همان Xiaomi 14 Ultra باشد، به یک باتری با ظرفیت 5180mAh مجهز شده است. این گوشی از فناوری شارژ سریع سیمی 90 واتی و شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. طبق این اطلاعات، سرعت شارژ باتری شیائومی 14 اولترا از نسخه پرو که از شارژ سریع 120 واتی بهره می‌برد، کمتر است.

باتری شیائومی 14 اولترا

همچنین این منبع اخیرا گفته بود که گوشی شیائومی 14 اولترا به چهار دوربین 50 مگا‌پیکسلی مجهز خواهد شد. این گوشی از یک سنسور یک اینچی Sony LYT-900 با دیافراگم متغیر f/1.6-f/4.0 برای دوربین اصلی استفاده می‌کند که فواصل کانونی مختلف تا حداکثر 5 برابر را پوشش می‌دهد. مطابق انتظار، گوشی شیائومی 14 اولترا همانند دیگر گوشی‌های این سری از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرد.

انتظار می‌رود گوشی Xiaomi 14 Ultra با اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS در سه ماهه دوم سال 2024 در کنار تبلت‌های پرچمدار شیائومی Tab 7 معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی 14 اولترا چیست؟ به نظر شما این گوشی می‌تواند رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های پرچمدار سال آینده باشد؟ حتما دیدگاه خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را در تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر