;
coinex

قیمت بیت کوین مرز 40 هزار دلار را رد کرد؛ بیت کوین در مسیر 50 هزار دلاری شدن

قیمت بیت کوین بالاخره پس از 19 ماه توانست مرز 40 هزار دلار را رد کند. بیت کوین هم‌اکنون با رشد 4.7 درصدی به قیمت 41.232 دلار رسیده است.

قیمت بیت کوین از ماه مه 2022 و همزمان با ورود به کانال 40 هزار دلاری به مدت 19 ماه نتوانسته بود به رده‌های بالاتر قدم بگذارد. اما ظاهراً این طلسم امروز شکسته شد و نرخ بیت کوین با گذر از 40 هزار دلار، هم‌اکنون با رشد 4.7 درصدی به 41.232 دلاری رسیده است.

بیت‌کوین تنها ارز صعودی نیست و اتریوم که همواره پس از بیت کوین در جایگاه دوم لیست برترین رمزارزها تکیه زده است نیز توانست رشدی 4.5 درصدی را تجربه کند. براساس بازار ارزهای دیجیتال، هم‌اکنون قیمت اتریوم به قیمت 2240 دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: تبلیغ صرافی بایننس برای کریستیانو رونالدو گران تمام شد؛ پای رونالدو در پرونده حقوقی بایننس گیر است!

قیمت بیت کوین مرز از مرز 40 هزار دلار عبور کرد

وب‌سایت کوین مارکت‌کپ به تازگی آماری جدید مبنی بر رشد حدود 5 درصدی بیت کوین را منتشر کرده که طبق آن قیمت بیت کوین برای اولین بار از 19 ماه گذشته مرز 40 هزار دلار را رد کرده است. با این خبر حالا ارزش بیت کوین به 41.232 دلار رسیده است که می‌تواند اتفاقی مثبت در بازار رمزارزها باشد.

اما قیمت اتریوم نیز با بیت کوین همسو شده و با رشدی 4.5 درصدی به قیمت 2240 دلار رسیده است.

قیمت بیت کوین مرز از مرز 40 هزار دلار عبور کرد

یکی از تحلیلگران بازار می‌گوید که قیمت بیت کوین بازهم افزایش پیدا خواهد کرد زیرا برنامه‌های EFT بر روی قیمت بازار رمزارزها تأثیرگذار خواهد بود. این تحلیلگر در گزارش خود به کاهش نرخ بهره نیز اشاره کرده و به همین طریق وی بازار رمزارزها را در افزایش قیمت هر ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کند.

شرکت خدمات مالی Matrixport نیز پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار بیت کوین به 125 هزار دلار در سال 2024 خواهد رسید در صورتی که تحلیلگران رسیدن به ارزش 100 هزار دلاری بیت کوین را در سال جاری پیش‌بینی کرده بودن که این اتفاق نیفتاد.

وضعیت قیمت بیت‌کوین در حال حاضر نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال محبوب از ژانویه سال گذشته تاکنون 140 درصد رشد را تجربه کرده است. اما هنوز هم رشد 41 درصدی بیت کوین در مقایسه با قیمت ماه نوامبر 2021 چیزی به حساب نمی‌آید. قیمت بیت‌کوین در زمان ذکر شده به 69 هزار دلار رسیده بود.

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات Matrixport در تاریخ 30 نوامبر در مورد بیت‌کوین این پیش‌بینی را کرد:

قیمت بیت کوین تا آوریل سال آینده میلادی به بیش از 60 هزار دلار و تا پایان سال 2024 به 125‌ هزار دلار خواهد رسید.

با این وحود باید دید که پیش‌بینی وی درست از آب در خواهد آمد یا خیر.

در این مطلب صرفاً پیش‌بینی‌های برخی تحلیلگران را به سمع و نظر شما رساندیم. توجه داشته باشید که تکراتو توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص رشد فزاینده قیمت بیت کوین پس از 19 ماه خاکخوری چیست؟ به نظر شما ارزش بیت کوین به 125 هزار دلار در سال 2024 می‌رسد؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر