;
coinex

نسل بعدی کنترلر DualSense سونی به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

نسل بعدی کنترلر DualSense سونی به هوش مصنوعی مجهز می‌شود. سونی قصد دارد از هوش مصنوعی برای کمک به بازیکنان در برنده شدن بازی‌های دشوار استفاده کند.

اخبار جدید حاکی از آن هستند که سونی در حال کار بر روی یک ویژگی منحصر به فرد برای نسل بعدی کنترلرهای DualSense خود است. این ویژگی می‌تواند در تسهیل روند بازی و راحتی بازیکنان اثرگذار باشد. گفته می‌شود که سونی از هوش مصنوعی برای کمک به بازیکنان در غلبه بر چالش‌های سخت در بازی‌های ویدیویی استفاده خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسل بعدی کنترلر DualSense سونی

در حال حاضر، کنترلرهای DualSense سونی در دو نسخه پایه و Edge (همان پرو) در بازار موجود هستند. اما پتنت اخیر این شرکت از نسل بعدی کنترلرهای DualSense سونی خبر می‌دهد. با نگاهی به اطلاعات منتشر شده می‌توان متوجه شد که دسته‌های جدید از تغییرات عمده‌ای برخوردار خواهند بود. از میان این تغییرات می‌توان به تاچ‌پد اشاره کرد که می‌تواند به عنوان نمایشگر نیز عمل کند.

نسل بعدی کنترلر DualSense سونی

این نمایشگر نه تنها طراحی و شکل ظاهری کنترلرها را تغییر خواهد داد بلکه با نمایش اعلان دکمه‌ها به بازیکنان، آن‌ها را در جهت ارائه بهترین عملکرد راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی به سیستم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده و تضمین می‌کند که بازیکنان در بخش‌های دشوار بازی، بهترین پیشنهاد و توصیه را دریافت کنند.

بنابراین این ویژگی می‌تواند در حل مراحل چالشی و سخت، به خصوص برای گیمرهای کم‌تجربه یا افراد معلول، مفید واقع شود. با این حال بهتر است که این قابلیت به صورت پیش فرض غیرفعال باشد، چرا که راهنمایی‌ها و روشن شدن دکمه‌ها ممکن است برای برخی از افراد اذیت‌کننده باشند، به ویژه اگر هوش مصنوعی به درستی آموزش ندیده باشد و اقدامات نادرست را پیشنهاد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسل بعدی کنترلر DualSense سونی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر