;
coinex

ارزش بازار شرکت اپل به بیش از 3 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار شرکت اپل پس از افزایش 2 درصدی به 193.42 دلار افزایش یافت و به مرز 3 تریلیون دلار رسید. پیش از این اخرین بار در ماه اوت (تیرماه 1402) ارزش اپل به آستانه 3 تریلیون دلار رسیده بود.

به گزارش CNBC، ارزش بازار سهام شرکت اپل برای اولین بار در ماه ژوئن به طور رسمی از سقف 3 تریلیون دلار گذشت. این اتفاق قبلاً در دسامبر 2022 نیز برای مدت کوتاهی در معاملات روزانه رخ داده بود. در 31 ژوئیه سال جاری، ارزش سهام اپل به بالاترین مقدار خود دست یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


3 تریلیون دلار شدن ارزش بازار اپل

با اینکه شرکت سهام خود را از طریق خرید برگشتی کاهش داده، با افزایش 48 درصدی در سال جاری مواجه شده است. اپل با چالش‌هایی در بازار چین روبرو است، اما سرمایه‌گذاران همچنان به عنوان یک کسب‌وکار با جریان بالای نقدینگی، محصولات پرطرفدار جهانی و سهامداران قوی این شرکت را ارزیابی می‌کنند.

ارزش بازار اپل
ارزش بازار اپل

در سال مالی 2023، شرکت اپل آمارهای مالی خود را منتشر کرد. این شرکت درآمد کلی به مبلغ 383.29 میلیارد دلار را گزارش داد که نسبت به سال گذشته کاهش 3 درصدی داشت. همچنین، اپل هشدار داد که در سه‌ماهه پایانی سال که بسیار مهم هم هست، انتظار رشد درآمد نداشته است. این در حالی‌ست که در این بازه زمانی، آیفون 15 به بازار عرضه شده بود.

چیزی که مورد انتظار است، عرضه هدست واقعیت مجازی ویژن پرو این شرکت است؛ ویژن پرو اولین پلتفرم جدید اپل از زمان معرفی اپل واچ در سال 2014 خواهد بود و می‌تواند به رشد این شرکت کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ارزش بازار شرکت اپل چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر