coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای آیفون 16 پرو مکس منتشر شد

اپل قصد دارد در سپتامبر 2024 سری جدید آیفون را معرفی کند. اما پیش از معرفی رسمی رندرهای آیفون 16 پرو مکس منتشر شده‌اند که اطلاعات ظاهری آن را به نمایش می‌گذارند.

گزارش‌ها حکایت از تغییر اساسی در قسمت دکمه‌ی ‌آپشن سری جدید آیفون 16 دارد. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد یک دکمه‌ی جدید به نام Capture را به این گوشی اضافه کند که عملکرد دقیق آن هنوز مشخص نیست. با این حال، اطلاعات به‌دست آمده نشان می‌دهند که کاربران احتمالاً با استفاده از این دکمه جدید قادر خواهند بود به سرعت عکس بگیرند یا ویدیو ضبط کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای آیفون 16 پرو مکس

اپل قصد دارد دکمه‌ی Capture را در لبه‌ی سمت‌ راست گوشی و زیر دکمه‌ی پاور قرار دهد. این دکمه جدید از نوع خازنی است و برای استفاده از آن باید سطح دکمه را لمس کنید.

براساس شایعات، گفته می‌شود که دکمه‌ی اکشن جدید آیفون 16 که با نام کدی Atlas شناخته می‌شود، شباهت زیادی به دکمه‌ی تاچ آیدی آیفون‌های قدیمی دارد. نکته‌ی جالب این دکمه این است که حساسیت به فشار لمس کاربر دارد و واکنش خود را بر اساس این فشار نشان می‌دهد.

سری جدید آیفون 16
سری جدید آیفون 16

 

گزارشات حاکی از آن است که یک دکمه عمل جدید برای تمام مدل‌های iPhone 16، از جمله مدل استاندارد و پلاس آنها، معرفی خواهد شد.

به گزارش‌های منتشر شده، اپل در حال بررسی گزینه‌هایی برای استفاده از یک دکمه بزرگ‌تر برای آینده‌ای آیفون‌ها است، که این دکمه به طور تقریبی با دکمه‌های تنظیم صدا هماهنگ خواهد شد و ابعاد بزرگ‌تری نسبت به دکمه‌های اکشن کنونی آیفون 15 پرو دارد.

اگرچه هنوز تا معرفی رسمی نسل بعدی آیفون‌های اپل زمان زیادی باقی مانده است و نمی‌توان به طور قاطع در مورد شایعه‌ها و گزارش‌های مرتبط با این محصولات نظر داد، اما رندرهای جدید آیفون 16پرو مکس نشان می‌دهند که چگونه این دستگاه ممکن است به نمایشگذار.

طراحی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس احتمالاً شامل یک قاب تیتانیوم براق مشابه آیفون 15 پرو خواهد شد. برخی شایعات نشان می دهند که شرکت فناوری اهل کوپرتینو قصد دارد ساختار یکپارچه مدل های پرو نسل بعدی آیفون را بهبود بخشد.

سری جدید آیفون 16

یک احتمال دیگر هم در مورد محل قرار گرفتن دوربین پشتی آیفون 16 و آیفون 16 پلاس وجود دارد و ممکن است به شکل عمودی قرار گیرند؛ چیزی شبیه به دوربین‌های آیفون 12.

علاوه بر این، در گزارش‌ها آمده که آیفون 16پرو و آیفون 16پرو‌مکس با کمی تغییر، اندکی بلندتر و پهن‌تر خواهند بود و طبیعتا وزنشان نیز افزایش خواهد یافت. اما ابعاد آیفون 16 و آیفون 16پلاس ممکن است مانند مدل‌های قبلی خود باقی بمانند و تغییر نکنند.

فون‌آرنا گزارش می‌دهد که نمایشگر آیفون 16پرو مکس با ابعاد 6.86 اینچ عرضه خواهد شد و آیفون 16پرو نیز با یک صفحه‌نمایش 6.27 اینچی به بازار خواهد آمد. بر اساس اظهارات شرکت فون‌آرنا، آیفون 16 با درگاه USB-C منتشر خواهد شد و سرعت شارژ و انتقال داده‌های آن احتمالاً افزایش خواهد یافت. قیمت آیفون 16 هنوز مشخص نیست و باید دید که اپل چه برنامه‌هایی برای افزایش فروش نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش دارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی رندرهای آیفون 16 پرو مکس چیست؟ لطفا  دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر