;
coinex

قابلیت ویدئو یا ویژگی مکالمه‌ی صوتی زنده به اسپیس اضافه خواهد شد

تک کرانچ از اضافه شدن اضافه شدن قابلیت ویژگی مکالمه‌ی صوتی زنده به اسپیس ایکس خبر داد. طبق این گزارش و به نقل از ایلان ماسک قابلیت جدید تا پایان سال یا حداقل تا اوایل سال آینده عرضه خوهد شد.

ایلان ماسک، مالک اسپیس در این خصوص گفت: ازنظر ویژگی، در حال کار روی افزودن ویدیو به Spaces هستیم. این ویژگی ساده‌ای است که با آن می‌توانید ویدیو را روشن یا خاموش کنید.

بیشتر بخوانید: بیش از 10 میلیون نفر به ایکس اضافه شدند؛ گام بزرگ برای بازگشت به اوج

ماسک توضیح داد که اگر در یک جلسه گفتگوی زنده در Spaces بیشتر از یک بلندگو وجود داشته باشد، تصویر ویدیویی نسبت به فرد در حال صحبت، تغییر خواهد کرد. این قابلیت شبیه به روش‌های Google Meet و دیگر پلتفرم‌های است که کنفرانس ویدیویی برگزار می‌کنند که در آن جلسات بلندگو، به صورت فعلی نمایش داده می‌شود.

ایلان ماسک می‌گوید: دیدن زبان بدن افراد در هنگام حرف زدن مفید خواهد بود؛ چراکه با مشاهده حرکات صورت و بدن افراد می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ایکس امیدوار است با اضافه شدن قابلیت ویدیو به آن، کاربران بتوانند بدون نیاز به استفاده از پلتفرم‌های دیگر، ارتباط بیشتری با مخاطبان خود برقرار کرده و همچنین ویدئوهای زنده را در صفحه‌ی شخصی‌شان پخش کنند. این ویژگی بسیار شبیه به سرویس‌های پخش ویدیو زنده در دیگر پلتفرم‌ها مانند Facebook Live و Instagram Live است.

در سال 2021، Spaces به عنوان یک رقیب مستقیم برای Clubhouse مطرح شد که در زمان همه‌گیری کووید-۱۹ به شهرت رسید. از زمان که ماسک  شبکه اجتماعی توییتر خرید، تغییرات عمده‌ای در آن ایجاد نکرده و تنها به تغییر نام آن از توییتر اسپیس به ایکس اسپیس بسنده کرده است.

پس از بازگشت الکس جونز، ایلان ماسک تصمیم به برگزاری جلسه اسپیس گرفت. الکس جونز به خاطر ترویج تئوری‌های توطئه درباره‌ی تیراندازی در مدرسه‌ی Sandy Hook در سال ۲۰۱۲ که منجر به مرگ ۲۸ نفر شد، بدنام شده بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن قابلیت ویژگی مکالمه‌ی صوتی زنده به اسپیس چیست؟ شما کاربر این شبکه اجتماعی هستید؟ لطفا تجربیاتتان را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر