coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد؛ رونمایی از تجهیزات جدید

با بهره‌گیری از یگان‌های حوزه سرزمینی قرارگاه نجف اشرف، رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه به منظور مقابله با تهدیدات ضدامنیتی تیم‌های تروریستی و تکفیری در منطقه عمومی قصر شیرین در غرب کشور برگزار شد. این رزمایش با دو ویژگی ترکیبی و تخصصی به منظور تضمین امنیت و امنیت عمومی انجام شد.

در این رزمایش قسمتی از تاکتیک‌ها، تجربیات و برنامه‌های جدید برای استفاده از قدرت و توانایی‌های جدید یگان‌های مختلف نیروی زمینی برای مقابله با تهدیدات امنیتی و فعالیت‌های تروریستی به نمایش گذاشته شد. این تمرین شامل شرایط الکترونیکی جنگ، آزمایش سیستم‌های رادار و ارتباطی، انجام عملیات شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات، نابودی اهداف و مقرهای دشمن در عمق با استفاده از تجهیزات جدید، اجرای عملیات هلی‌برن، اجرای آتش‌بازی‌های تهاجمی و حمایتی توسط واحدهای پهپادی، توپخانه‌ای و زرهی بود.

بیشتر بخوانید: جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: تمامی گوشی‌های موبایل باید آنتی ویروس ایرانی فارز را نصب کنند

در جریان برگزاری این رزمایش، سرتیپ محمد پاکپور با بیان اینکه از تمامیت ارضی با قدرت و قاطعیت دفاع می‌کنیم گفت: « منطقه و جهان همواره متاثر از سیاست‌های استکباری، سلطه جویانه و تمامیت‌خواهانه است که تولید و تکثیر گروه‌های سازمان یافته تروریستی و ناامن‌ساز از جمله نتایج محتوم این رویکرد به شمار می‌آید که از همین رو، ایجاد آمادگی و توانمندسازی حافظان امنیت برای مقابله با این تهدیدات به یک ضرورت مسلم و انکار ناپذیر تبدیل شده است.»

همچنین ادامه داد: «ما در بستر اجرای چنین رزمایش‌هایی، شیوه‌های مقابله با تهدیدات امنیتی، باندهای شرارت، ناامنی و گروه‌های تروریستی مورد حمایت گسترده اطلاعاتی و تجهیزاتی برخی از قدرت‌های سلطه‌گر جهانی و منطقه‌ای را در راستای توسعه امنیت پایدار، مقابله متناسب با سطوح مختلف تهدید، حفظ منافع و حراست از تمامیت ارضی کشور را با قدرت و قاطعیت دنبال می‌کنیم.»

در حاشیه برگزاری این رزمایش، اقدامات دیگری مانند مردم یاری و خدمات رسانی مانند رائه خدمات بهداشتی با مستقر کردن بیمارستان‌های صحرایی و سیار، همچنین ترمیم جاده‌، آبرسانی به مناطق عشایر‌نشین و کم‌برخوردار، صورت گرفت.

گفتنی است که این رزمایش با هدف تمرین مقابله‌ی قاطع و هماهنگ با انواع تهدیدهای امنیتی و تروریستی در شرایط و اندازه‌های مختلف، در حوزه ماموریتی قرارگاه نجف اشرف واقع در استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی برگزاری رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر