;
coinex

قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی در اسپاتیفای به زودی فعال خواهد شد

در ابتدای فصل پاییز امسال بود که  اسپاتیفای اعلام می‌کرد در حال پیشبرد قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی و درخواست‌های متنی خود، برای خود پلی لیست بسازند.

در حال حاضر، یکی از اعضای جامعه کاربران تیک‌تاک به طور واضح نحوه عملکرد این ویژگی را آشکار کرده و اسپاتیفای به صورت رسمی توسعه و اجرای آن را تأیید کرده است.

بر اساس گزارشی از تک‌کرانچ، به نظر می‌رسد یک کاربر از جمع کاربران تیک‌تاک با یک قابلیت نوین و مبتکرانه در اسپاتیفای آشنا شده است. از تصاویری که این کاربر به اشتراک گذاشته، پیداست که قابلیت ساخت پلی‌لیست با هوش مصنوعی به بخش «کتابخانه شما» در این برنامه افزوده شده است. در توضیحات این ویژگی آمده که کاربران می‌توانند «با استفاده از هوش مصنوعی ایده‌های خود را به پلی‌لیست تبدیل کنند» و همچنین این نکته ذکر شده است که این ویژگی در حال حاضر تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست

هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار گیرد، یک صفحه جدید به نمایش کاربران عرضه خواهد شد و به همان شکلی که سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی انجام می‌دهند، کاربران قادر به تایپ درخواست‌های متنی خود در جعبه مربوطه خواهند بود. همچنین، چند دستور پیشنهادی نیز ارائه می‌شود، از جمله «تمرکز در محل کار با سازهای الکترونیکی»، ‌«موسیقی پس‌زمینه کافه‌ها» یا «سبک خاصی مانند Witch House» که به کاربران اطلاعات و گزینه‌های جذابی را ارائه می‌دهد.

پس از وارد کردن درخواست موردنظر، اسپاتیفای فرآیند پردازش را آغاز کرده و بر اساس آن، چندین قطعه موسیقی را در قالب یک پلی لیست به کاربران پیشنهاد می‌دهد. سپس به راحتی امکان دارد آهنگ‌هایی را از این پیشنهادات حذف نموده و به طور کلی، مدیریت کامل بر پلی لیست توسط هوش مصنوعی ایجاد شده فراهم گردد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی چیست؟  لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر