coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرکت Hut 8 قصد دارد برای استخراج بیشتر رمزارز، نیروگاه‌های برق جدیدی خریداری کند

شرکت Hut 8 که به عنوان یکی از استخراج کننده‌های معروف رمز ارز در شمال آمریکا شناخته می‌شود قصد دارد نیروگاه‌های برق جدیدی را برای استخراج خریداری کند.

دنیای ارزهای دیجیتال هرروز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. استخراج رمز ارز یکی از شاخه‌های پردرآمد دنیای دیجیتال شناخته می‌شود. شرکت Hut 8 که به عنوان یکی از استخراج کنندگان مطرح آمریکایی شمالی لقب گرفته طی ماه های گذشته اقداماتی را برای خرید نیروگاه‌های جدید انجام داده است.

بیشتر بخوانید:  طبق مصوبه هیات دولت جمهوری اسلامی ایران، استفاده از رمزارزها در معاملات داخلی کشور مجاز نیست

شرکت Hut 8 قصد دارد یکی از نیروگاه‌های از کار افتاده را به تصاحب خود درآورد؛ البته این اقدام نیازمند تایید دیوان عالی است. از سوی دیگر این اقدامات مخالفت شدید دوست داران محیط‌ زیست را با خود همراه کرده، اما هیچکدام از این دلایل باعث نشده تا استخراج‌کنندگان تمایل خود را برای تصاحب نیروگاه‌های بیشتر از دست بدهند.

استخراج‌کنندگان به نیروگاه‌های زغال‌سنگ نیاز دارند و با خرید و بازسازی آنها می‌توانند استخراج بیشتری داشته باشند. سرتاسر استان انتاریو کانادا هم چهار نیروگاه گاز طبیعی وجود دارد که مجموعاً ۳۱۰ مگاوات برق تولید می‌کند. هرچند این تنها برنامه در حال احداث این شرکت نیست و در کانادا، نیویورک، نبراسکا و تگزاس تاسیسات دیگری را در دست دارد با اینحال شرکت Hut 8 به کمک این نیروگاه‌ها نیازمند است. به نظر می‌رسد Hut8 قصد دارند زیان‌های متحمل شده طی سال‌های اخیر را جبران کند طبق گزارش کوین‌دسک، زیان خالص این شرکت در سه‌ ماهه‌ی سوم سال جاری نسبت‌ به بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته بیش‌ از دو برابر شده است. اوایل سال جاری Hut 8 مجبور شد سایت استخراج بیت کوین در انتاریو را به‌دلیل اختلاف با ارائه‌دهنده‌ی انرژی Validus Power تعطیل کند. اکنون این شرکت به‌دنبال خرید نیروگاه از همان ارائه‌دهنده است که یکی از آن‌ها در ماه سپتامبر ورشکسته شد.

البته وضعیت سایر ماینرها اینگونه نیست و از روند بازگشتی بیت کوین بهره می‌برند. اما تمامی این اقدامات و استخراج رمز ارزها زیان‌های بسیاری را به محیط‌ زیست وارد می‌کند. حامیان محیط زیست معتقدند این اقدامات حتی موجب آلوده شدن آب‌های زیرزمینی هم می‌شوند.

به هرحال باید دید برنامه توسعه شرکت Hut8 چگونه پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اقدام شرکت Hut 8 برای خرید بیشتر نیروگاه‌های برق چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر