coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصحیح امتحانات خرداد با هوش مصنوعی؛ هوشمند سازی به آموزش و پرورش رسید

هوش مصنوعی که امروزه به ابزاری کاربردی تبدیل شده و در هر زمینه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد اکنون تصحیح امتحانات خرداد را نیز بر عهده گرفته است. آموزش و پرورش کهکیلویه و بویر احمد از هوشمند شدن آموزش و پرورش خبر می‌دهد.

حدود دو سال پیش طرحی در آموزش و پرورش در راستای هوشمند سازی این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. این طرح که در جلسه 157 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور اعلام شده بود طرح مناسبی از سوی ریاست سازمان سنجش و پذیرش کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارایه داده شده تا هوشمند سازی امتحانات صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی VideoPoet گوگل با قابلیت ساخت و ویرایش ویدیو معرفی شد

در آن زمان اعلام شده بود امتحانات با استفاده از فناوری اطلاعات ، هوشمندسازی ، ارایه و تصحیح سوالات تشریحی کاملا در محیط امن و بدون خطا انجام خواهد شد.

اکنون «محمد جمالی آرند» در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در اظهر نظری مبهم اعلام کرد:« آنطور که خبر دادند قرار است امتحانات خرداد امسال از طریق هوش مصنوعی تصحیح شود. او اطلاعات بیشتری از نحوه چگونگی این کار اعلام نکرده است.»

هنوز مشخص نشده که طرح هوشمندسازی آموزش و پرورش که دوسال پیش بررسی شده ارتباطی با گفته‌های آرند دارد یا نه اما بر اساس گفته‌های نماینده آموزش و پرورش کهکیلویه و بویراحمد قراز است هوش مصنوعی برگه‌ها را تصحیح کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصحیح امتحانات خرداد با هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر