;
coinex

چت بات هوش مصنوعی ایلان ماسک پست های ایکس را تحلیل می کند

ایلان ماسک اعلام کرده که ایکس یا «توییترسابق» به زودی به چت بات هوش مصنوعی جدیدی مجهز می شود. این قابلیت جدید قرار است پست های ایکس را تحلیل کند.

چندی پیش XAl شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک، از چت بات جدیدی به نام چت بات گروک (grok) رونمایی کرد. اما اکنون بر اساس گفته‌های ماسک این چت بات توسعه یافته و کاربران اشتراک پریمیوم پلاس ایکس (توییتر سابق) می‌توانند از آن استفاده کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چت بات هوش مصنوعی ایلان ماسک پست های ایکس را تحلیل می کند

ابزار های مولد هوش مصنوعی طی یک سال اخیر توجه زیادی به خود جلب کرده است. گروک هم محصولی از شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک است. پس از گوگل و مایکروسافت و متا هوش مصنوعی این بار وارد شبکه اجتماعی ایکس می‌شود.

چت بات هوش مصنوعی ایلان ماسک
چت بات هوش مصنوعی ایلان ماسک

چت بات گروک دستیار هوش مصنوعی ایلان ماسک، با الهام از داستان Hitchhiker’s Guide to the Galaxy طراحی شده است و توانایی پاسخگویی به تقریباً هر سؤالی را با هوشمندی، شوخ‌طبعی و اندکی سرکشی دارد.

بر اساس اخرین تحولات اعلام شده، گروک در اختیار کاربران برای تجزیه و تحلیل پست های ایکس قرار می‌گیرد. هنوز مشخص نیست که آیا این امکان فقط برای نسخه پریمیوم پلاس فراهم شده یا تمامی نسخه‌ها می‌توانند به این چت بات دسترسی داشته باشند.

به هر حال کاربران برای استفاده از گروک باید اشتراک پریمیوم پلاس را که به قیمت ۱۶ دلار ماهیانه برای کاربران نسخه وب به فروش می‌رسد خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی چت بات هوش مصنوعی ایلان ماسک  چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر