;
coinex

متا از نسخه بتا چت بات هوش مصنوعی واتساپ رونمایی کرد

متا در جدیدترین نسخه آزمایشی پیام‌رسان خود، قابلیت چت بات هوش مصنوعی واتساپ را اضافه کرده تا پای هوش مصنوعی به پیام‌رسان‌های محبوب هم باز شود.

واتساپ در حال آماده سازی ویژگی‌های جدیدی برای پیام‌رسان خود است که در آینده به آن اضافه خواهند شد. اما یکی از ویژگی‌های مهمی که می‌تواند تجربه استفاده از این پیام‌رسان را دگرگون کند، اضافه شدن قابلیت چت بات هوش مصنوعی واتساپ خواهد بود که هم‌اکنون در مراحل آزمایشی قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چت بات هوش مصنوعی واتساپ

در سپتامبر سال جاری، متا صاحب امتیاز واتساپ و اینستاگرام اعلام کرد که در آینده یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی را به پلتفرم‌های خود اضافه می‌کند. حال در جدیدترین نسخه بتای پیام‌رسان واتساپ قابلیت چت بات هوش مصنوعی واتساپ اضافه شده است و مراحل تست و آزمایش را می‌گذراند. واتساپ برای ارائه مکالمات روان و واقعی در این چت بات از زبان Llama 2 بهره می‌برد. همچنین متا با مایکروسافت بینگ همکاری داشته تا چت بات هوش مصنوعی واتساپ برای پاسخ به سوالات، از این موتور جستجو استفاده کند.

در آخرین نسخه بتا واتساپ، در صفحه چت یک میانبر (Shortcut) بالای آیکن چت اضافه شده که با آن می‌توان ربات هوش مصنوعی واتساپ را راه‌اندازی کرد و چت با آن را آغاز کرد. اضافه شدن این قابلیت و سهولت استفاده از ، کار با واتساپ را آسان‌تر می‌کند و موجب صرفه‌جویی در وقت و انرژی کاربران می‌شود.

چت بات هوش مصنوعی واتساپ
چت بات هوش مصنوعی واتساپ

همانطور که گفته شد این قابلیت در نسخه بتا واتساپ اضافه شده و افراد محدودی به آن دسترسی دارند. برای دسترسی به نسخه بتا واتساپ باید از پیش برای آن ثبت‌نام کرد که در حال حاظر طرفیت آن تکمیل شده است. اما عجله نکنید چون ظاهرا توسعه این چت بات در مراحل پایانی قرار دارد و این قابلیت بزودی به نسخه عمومی واتساپ اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی به کارگیری چت بات هوش مصنوعی واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر