;
coinex

سخنگوی سازمان فضایی ایران: از این پس دانشجویان و اشخاص حقیقی به تصاویر ماهواره‌ای خیام دسترسی خواهند داشت

سخنگوی سازمان فضایی ایران اعلام کرده که از این پس تصاویر ماهواره‌ای خیام در دسترس تمامی دانشجویان و اشخاص حقیقی قرار می‌گیرد تا برای تحقیقات و پژوهش‌هایشان از آنها استفاده کنند.

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران از در دسترس قرار گرفتن تصاویر ماهواره‌ خیام خبر می‌دهد. او بیان کرده این تصاویر از این پس در دسترس دانشجویان و اشخاصی که برای مطالعات و تحقیقات خود به آنها نیاز دارند قرار می گیرند. البته شما برای استفاده از تصاویر ماهواره خیام باید فرم تقاضا تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: رئیس رگولاتوری: ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای در ایران چند ماه دیگر آغاز می‌شود

حسین دلیریان با انتشار پستی در ویراستی عنوان کرد: «از طریق این لینک (https://www.isrc.ac.ir/VAVNU) می‌توانید تصاویر ماهواره خیام با دقت ۱ متر را سفارش‌گذاری کنید.»

البته بیان شده متقاضیان برای دسترسی به تصاویر ماهواره خیام باید فرم تقاضا را با دقت تکمیل کنند. متقاضیان همچنین باید توجه داشته باشند که تمامی پیش پردازش‌های اولیه از جمله تصحیحات هندسی و رادیومتریک نسبی بر روی تصاویر دریافتی از ماهواره خیام در ایستگاه زمینی اعمال شده و تصویر پنشارپ level 1 B با فرمت tiff به همراه ضرایب چند جمله‌ای (RPC) ارائه می‌شود.

همچنین سازمان فضایی اعلام کرده که متقاضیان در صورتی که فایل محدوده مورد نظر را دارند به همراه فرم سفارش باید ارسال کنند، در غیر این صورت، مختصات مرکز تصویر مد نظر را در فرم وارد کنند.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را درباره‌ی تصاویر ماهواره‌ای خیام که قرار است در دسترس دانشجویان قرار گیرد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر