coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ انقضای رابط کاربری شیائومی اعلام شد؛ مهاجرت از miui به hyperos

شیائومی پستی در یوتیوب منتشر کرده که بر اساس آن مشخص شد دوره رابط کاربری شیائومی miui به پایان رسیده و مدل‌های جدید این گوشی با رابط کاربری hyperos عرضه خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است. این برند یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: رایج ترین مشکلات گوشی شیائومی و راه‌ حل آن‌‌ها

از ابتدای انتشار نخستین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار های آمریکا، پکن، هنگ کنگ و هند را بدست آورد. شیائومی اکنون ویدئو در یوتیوب خود منتشر کرده با عنوان سفر در زمان – تکامل MIU و پایان این رابط کاربری را اعلام کرده، گوشی های همراه این برند از این پس با رابط کاربری hyperos عرضه خواهد شد.

رابط کاربری hyperos اولین بار توسط شیائومی در سال 2023 معرفی و سری شیائومی 14 با این رابط کاربری عرضه شدند. پیش از این، شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس پستی منتشر کرد؛ در آن از به‌روزرسانی شیائومی 13 اولترا، شیائومی 13 پرو، شیائومی 13، شیائومی 13T پرو، شیائومی 13T،‌ ردمی نوت 12، ردمی نوت 12S و تبلت شیائومی پد 6 در سه‌ماهه‌ی اول سال 2024 (دی، بهمن، اسفند سال 1402 و اوایل فروردین سال 1403) به رابط‌ کاربری HyperOS خبر دارد. احتمالا گوشی پوکو F5 هم همراه با هشت مدل دیگر از گوشی شیائومی، با رابط کاربری hyperos عرضه شوند.

شیائومی رابط کاربری قبلی خود miui را در سال 2010 معرفی کرد و هر ساله تغییرات جالبی را در آن ایجاد کرد اما اکنون ویدئو سه دقیقه ای در یوتیوب منتشر کرده که و علاوه بر نشان دادن سیر تکاملی این رابط کاربری، انقضای آن را هم اعلام کرده است.

به هرحال حال شیائومی هنوز تاریخ جدید این جایگزینی و انتشار رابط کاربری hyperos را اعلام نکرده و این امر برای هر منطقه و هر گوشی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تغییر رابط کاربری شیائومی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر