coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان انتشار آپدیت بزرگ ویندوز 11 ؛ ویژگی های جدید ویندوز 11 در به ‌روزرسانی جدید

به‌تازگی شرکت مایکروسافت بروزرسانی‌های جدیدی موسوم”مومنت” (Moment) معرفی نموده و انتظار می‌رود زمان انتشار آپدیت بزرگ ویندوز 11 آخرین روزهای فوریه یا اوایل مارس سال 2024 باشد.

گزارش‌های حاکی از آن که بروزرسانی مومنت 5 برای کاربرانی فعال خواهد شد که نسخه 23H2 ویندوز که در آبان ماه عرضه شده را آپدیت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: ارتش چین به هدست های مایکروسافت مجهز می شود

با بروزرسانی پیش‌رو ویندوز 11 چندین امکانات جدید با هدف بهبود تجربه کاربران عرضه خواهد شد. از ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به امکان استفاده از ابزارهای دیجیتال برای نگارش متون اشاره کرد. شرکت مایکروسافت به صورت مداوم این امکان را به کاربران سیستم‌عامل ویندوز ارائه داده و از گذشته تعهد داشته که این قابلیت را در اختیار آنان قرار دهد.

 

این شرکت نیز قصد دارد سیستم‌عامل خود را با استانداردهای DMA هماهنگ‌تر کند و به کاربران امکان حذف بیشتری از برنامه‌های پیش‌فرض را ارائه دهد. این برنامه‌ها شامل مرورگر اج، کورتانا، دوربین و گالری عکس می‌شوند. با اعمال این به‌روزرسانی، درصورتی‌که از این برنامه‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی حذف کرده و فضای لازم را آزاد سازید.

یکی از ویژگی‌هایی که در این به‌روزرسانی به آن توجه زیادی شده، Voice Access است. این ویژگی به‌صورت جدید با امکاناتی نظیر پشتیبانی از چندین مانیتور و افزودن میانبرهای صوتی جدید، مانند باز کردن فایل‌ها، بهبود یافته است. علاوه بر این، در به‌روزرسانی بعدی ویندوز 11، ویژگی‌های دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند. به‌عنوان مثال، امکان مشخص‌کردن تعداد کاراکترهای تایپ‌شده در Notepad و توانایی تغییر نام دستگاه‌ها در ویژگی Nearby Share (همانند تصویر بالا) به احتمال زیاد در این به‌روزرسانی حاضر خواهند بود. همچنین، ادغام بهتر ویندوز 365 با سیستم‌عامل ویندوز 11 نیز از دیگر بهبودهای این آپدیت هستند.

بیشتر بخوانید: 

لطفا دیدگاه خود را در حصوص زمان انتشار آپدیت بزرگ ویندوز 11 در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر