coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت محصولات سایپا دی 1402 ؛ جدول قیمت کارخانه محصولات سایپا

قیمت محصولات سایپا دی 1402 با انتشار یک جدول اعلام شد. سایپا در این جدول در مجموع 13 مدل از خودروهای خود را قیمت‌گذاری کرده است.

قیمت محصولات سایپا دی 1402 توسط این شرکت منتشر شد. در جدول قیمت محصولات سایپا 11 خود از تولیدات این شرکت و 2 خودرو وارداتی چانگان قیمت‌گذاری شده‌اند. عمده محصولات سایپا را به غیر از خودروهایی که توقف شده‌اند مانند سایپا 131، سایپا 111، تیبا، تیبا 2 و غیره را پلتفرم ساینا تشکیل می‌شود که خود شامل 4 مدل می‌شود و بعد پلتفرم کوییک که آن هم 4 مدل خودرو را ازجمله اطلس دربر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: جریمه نمره منفی گواهینامه چیست و چگونه پاک می شود؟

قیمت محصولات سایپا دی 1402

شرکت سایپا به رسم هرماه لیست قیما کارخانه محصولات خود را این بار برای ماه دی 1402 منتشر کرد. در این لیست جمعاً 13 خودرو اصلی سایپا قیمت‌گذاری شده که 11 خودرو تولیدی خود شرکت و 2 خودرو شامل چانگان CS35 پلاس تیپ و چانگان CS55 پلاس تیپ 2 از محصولات وارداتی سایپا هستند.

همچنین 4 خودرو از پلتفرم ساینا و 4 خودرو از پلتفرم کوییک که شامل اطلس هم می‌شود در لیست قیمت جدید محصولات سایپا دیده می‌شوند.

شاهین نیز به عنوان بهترین محصول تولیدی سایپا در دو مدل دستی و اتوماتیک قیمت‌گذاری شده است.

همچنین تنها خودرو بازمانده از پلتفرم پراید نیز تحت عنوان پراید وانت یا همان سایپا 151 در جدول قیمتی سایپا وجود دارد.

قیمت محصولات سایپا دی 1402

سایپا از امروز دوشنبه، 4 دی 1402 رأس ساعت 11 طرح فروش پراید وانت خود را آغاز کرده است. در شرایط فروش پراید وانت آمده است که ثبت نام این خودرو تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و دو مدل از سایپا 151 شامل برای فروش عرضه خواهد شد. این دو مدل عبارتنداز:

  1. سایپا 151 SE با کفی اتاق بار تیپ DA با پیش پرداخت مبلغ 129 میلیون و 500 هزار تومان
  2. سایپا 151 SE تیپ DA با پیش پرداخت مبلغ 128 میلیون تومان

ثبت نام برای این طرح فقط در سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ ممکن خواهد بود. همچنین موعد تحویل این خودروهای هفته چهارم خرداد 1403 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت جدید محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر