coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گیمینگ ROG Phone 8 به گواهی IP68 مجهز می‌شوند

کمپانی ایسوس با انتشار پستی تایید کرد که گوشی‌های گیمینگ ROG Phone 8 به گواهی IP68 مجهز می‌شوند. به این ترتیب، مقاومت این گوشی‌ها در برابر نفوذ گروغبار و آب، بالاتر از نسل قبلی، یعنی سری ROG Phone 7 خواهد بود.

به گزارش gizmochina، ایسوس می‌خواهد گوشی‌های جدید سری راگ فون 8 را هشتم ژانویه 2024 (18 دی) در رویداد CES 2024 معرفی کند. پس از آن، این گوشی‌ها در تاریخ 16 ژانویه (26 دی) در چین رونمایی می‌شوند. امروز، این کمپانی رسما اعلام کرده که گوشی‌های سری آر او جی فون 8 به گواهی IP68 مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ 2024

اعلام این خبر توسط ایسوس، به این معناست که سری ROG Phone 8 از طراحی ضد آب و گردوغبار برخوردار می‌شوند و مقاومت بالاتری در برابر عوامل آسیب‌زا خواهند داشت. گواهی IP68 به معنای مقاومت دستگاه در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه است. همچنین، بدنه‌ گوشی‌ها به شکلی‌ مهروموم شده که گردوغبار به داخل آن نفوذ نکند. به این ترتیب، کاربر می‌تواند بدون نگرانی، تا مدت‌های طولانی‌تری از گوشی گیمینگ خود در محیط‌های مختلف استفاده کند.

سری گیمینگ ROG Phone 8 به گواهی IP68 مجهز می‌شوند

بد نیست بدانید که گوشی‌های سری آر او جی فون 7، گواهی IP54 داشتند و در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم بودند. سری ROG Phone 6 هم با گواهی IPX4 عرضه شدند که به معنای مقاومت در برابر پاشش آب است،؛ نه گردوغبار.

پیش از این،‌ تصاویری از گوشی های گیمینگ سری راگ فون 8 منتشر شده بود که طراحی اسپرت این موبایل‌ها را نشان می‌داد. این موبایل‌های مخصوص بازی، برخلاف نسل قبلی خود که حاشیه‌های نسبتا زیادی داشتند، با طراحی پانچ هول و حاشیه‌های باریک به بازار می‌آیند. ایسوس همچنین اعلام کرده که این گوشی‌ها از تثبیت گیمبال برای فیلم‌برداری بدون لرزش هم پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌های سری آر او جی فون 8 با سری نوبیا رد مجیک 9 رقابت می‌کنند. Rog Phone 8 و ROG Phone 8 Pro هم مثل رقیبان خود از برند نوبیا،‌ به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهند شد.

سری گیمینگ ROG Phone 8 به گواهی IP68 مجهز می‌شوند

اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های سری راگ فون 8 به استاندارد‌های معمول گوشی‌های گیمینگ پایبند نیستند. گفته می‌شود که این موبایل‌ها علاوه‌بر قابلیت‌های گیمینگ، از مشخصات دوربین خوبی هم برخوردار می‌شوند.

نظر شما درباره ویژگی‌های متفاوت گوشی های گیمینگ ROG Phone 8 چیست؟ آیا از یک گوشی مخصوص بازی انتظار دارید که دوربین خوبی هم داشته باشد؟ یا اینکه تغییر استاندارد‌ها به معنای از دست رفتن جایگاه ایسوس در بازار گوشی‌های گیمینگ خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر