;
coinex

واتساپ، قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌ها در استاتوس را برای کاربران فراهم می‌کند

در بروز‌رسانی اخیر واتساپ ، متا رابط کاربری جدیدی تعبیه کرده که بی‌شباهت به اینستاگرام نیست. به نظر می‌رسد این رابط کاربری تنها در دسترس برخی افراد قرار دارد و در آینده عرضه عمومی خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بعضی از کاربران با آپدیت واتساپشان متوجه تغییراتی در قسمت استاتوس این شبکه‌ی اجتماعی شده‌اند که می‌توان از آن طریق از جدیدترین محتوای منتشر شده توسط کانال‌ها آگاه شد.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید واتساپ ؛ به اشتراک گذاری فایل صوتی در حین تماس ویدیویی به زودی ممکن خواهد شد

در این به‌روزرسانی جدید، اطلاعات به‌روزشده کانال در بخش وضعیت یا Status قابل مشاهده است. این ویژگی به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با سرعت بیشتری محتوای به‌روزشده کانال‌ها را بررسی و مشاهده نمایند. این افزونه جدید با اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری اینستاگرام، شباهت زیادی دارد.

به نظر می‌رسد ورژن بتای اپلیکیشن واتس‌اپ برای کاربران اندروید (نسخه 2.24.2.6) با یک رابط کاربری جدید به‌روزرسانی شده است. این تغییرات تاکنون تنها برخی از کاربران نسخه بتا را در برگرفته و شرکت متا تلاش می‌کند تا این رابط کاربری را به تعداد بیشتری از کاربران نسخه آزمایشی واتس‌اپ ارائه دهد تا نظرات و بازخوردهای بیشتری جلب شود.

افرادی که نسخه آزمایشی را دریافت می‌کنند، ممکن است به این رابط کاربری جدید دسترسی پیدا کنند.  پیش‌بینی می‌شود که در هفته‌های آتی تعداد بیشتری از کاربران بتوانند از این ویژگی بهره‌مند شوند. واتس‌اپ یک طرح منحصر به فرد برای نمایش پست‌های کانال ارائه داده که این امکان را به کاربران می‌دهد تا پست‌ها را در بخش وضعیت یا Status مشاهده نمایند.

متخصصان واتساپ، اطلاعات مبتنی بر وب در WABetaInfo را منتشر کرده‌اند که این طراحی جدید و به‌روزشده در واقع یک تغییرات بصری نوین فراهم می‌کند. این تغییرات قصد دارد تا تعامل و دسترسی به پست‌های کانال‌ها را برای افراد راحت‌تر کند. علاوه‌براین، این رابط کاربری نوین با جریان طراحی‌های اخیر هماهنگی دارد و بی‌شباهت با مفهوم اشتراک‌گذاری پست‌ها به عنوان استوری در اینستاگرام نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بروز‌رسانی اخیر واتساپ چیست؟ شما هم از آن دست کاربرانی هستید که به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند؟ لطفا تجربیات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر