;
coinex

قابلیت جدید واتساپ ؛ به اشتراک گذاری فایل صوتی در حین تماس ویدیویی به زودی ممکن خواهد شد

قابلیت جدید واتساپ معرفی شد. به اشتراک‌گذاری فایل صوتی در حین تماس ویدیویی در واتساپ قابلیت جدیدی است که فعلا در نسخه بتا و به زودی در نسخه پایدار این پیامرسان فعال خواهد شد.

متا در جهت تحقق بخشی هدف خود در تبدیل واتس اپ به پر مخاطب‌ترین و مجهزترین اپلیکیشن پیام رسان، طی چند ماه گذشته قابلیت‌های کاربردی و متعددی را به برنامه خود اضافه کرده است. برای مثال در اوایل سال جاری، واتس‌اپ به کاربران این امکان را داد که در حین تماس‌های ویدیویی، صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. اکنون نیز داخل کدهای برنامه بخش‌هایی مشاهده شده که به فعال شدن قابلیت پخش صدا در حین ویدیوکال اشاره دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید واتساپ

قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل صوتی در حین تماس ویدیویی در اوایل ماه دسامبر در نسخه بتا واتس اپ iOS منتشر شده بود و حالا برای برخی از کاربران اندرویدی نیز فعال شده است. همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، با این قابلیت، هر صدایی که در گوشی شما پخش شود با سایر افراد حاضر در تماس نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

قابلیت جدید واتساپ

بدون شک گوش دادن به موسیقی یا تماشای ویدیو به صورت هم‌زمان با دوستان و آشنایان تجربه لذت‌بخشی خواهد بود، اگرچه باید بدانید که واتس‌اپ کاربران خود را از به اشتراک‌گذاری صدا از برنامه‌هایی که حق کپی رایت دارند مانند Netflix و سایر سرویس‌های استریم منع می‌کند. همچنین این امکان وجود دارد که پخش صدای بازی‌ها نیز غیر ممکن باشد.

در حال حاضر قابلیت به اشتراک‌گذاری صدا در تماس‌های ویدیویی در نسخه 2.23.26.18 بتا واتساپ در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی برای کلیه کاربران در سراسر جهان و در نسخه پایدار واتساپ منتشر خواهد شد، با این حال اگر مشتاق آشنایی با این ویژگی هستید می‌توانید با دانلود نسخه بتا این برنامه، بیشترین لذت را در ویدیوکال‌های خود با دوستانتان تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت جدید واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر