;
coinex

قابلیت پین کردن پیام در چت شخصی و گروهی به واتساپ اضافه شد

قابلیت پین کردن پیام در چت که تا پیش از این برای کاربران فعال نبوده همراه با به‌روزرسانی جدید واتساپ منتشر شد؛ اکنون امکان پین کردن پیام‌ها در چت‌های دو نفره و گروهی فراهم شده است.

به گفته واتساپ، پین کردن پیام‌ها در این پلتفرم محدود به متن نیست. کاربران می‌توانند انواع پیام‌ها از جمله نظرسنجی، عکس و حتی ایموجی‌ها را نیز پین کنند. با این حال، هر بوم می‌تواند تنها یک پیام را پین کند.

بیشتر بخوانید: انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتساپ [+آموزش تصویری]

واتساپ، که زیر نظر متا فعالیت می‌کند، اعلام کرده است که اکنون می توانید پیام های خود را با نگه داشتن انگشت روی پیام و ضربه زدن روی گزینه سنجاق کردن، وارد کنید. واتساپ به طور پیش فرض هر پیام را به مدت 7 روز می سنجاقد، اما شما می توانید این مدت را به 24 ساعت یا 30 روز هم تغییر دهید.

قابلیت پین کردن پیام در چت
قابلیت پین کردن پیام در چت

به گفته واتساپ‌، گروه‌ها می‌توانند این قابلیت را صرفاً برای ادمین‌ها محدود کنند یا آن را برای تمام اعضای گروه قرار دهند.

ویژگی پین کردن پیام به واتساپ اضافه شده در حالی که دو رقیب اصلی این پیام‌رسان یعنی تلگرام و آی‌مسیج از مدت‌ها قبل این ویژگی را داشتند. این موضوع که آیا قابلیت پین کردن برای کانال‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر، هنوز معلوم نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت پین کردن پیام در چت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر