coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات ویوو X Fold 3 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد [+ تاریخ معرفی]

در تازه‌ترین اخبار تکنولوژی، مشخصات ویوو X Fold 3 پرو به همراه تاریخ معرفی احتمالی آن فاش شد. منتظر معرفی این گوشی تاشو ویوو در سال جدید میلادی باشید.

این روزها شرکت ویوو در حال کار بر روی سری گوشی‌های تاشو Vivo X Fold 3 خود برای عرضه به بازار چین است. انتظار می‌رود که این سری شامل ایکس فولد 3 و ایکس فولد 3 پرو با شماره‌های مدل V2303A و V2337A باشد. اکنون اطلاعات جدیدی توسط افشاگری به نام Digital Chat Station منتشر شده که برخی از مشخصات نسخه پرو این سری تاشو ویوو را فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو X Fold 3 پرو

طبق آخرین اطلاعات فاش شده، گوشی تاشو ویوو X Fold 3 پرو دارای صفحه‌ نمایش داخلی LTPO با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. به نظر می‌رسد که ویوو قصد دارد ضخامت و وزن این دستگاه را در مقایسه با نسل قبلی یعنی X Fold 2 (با وزن 279 گرم) کاهش دهد و اگر این ادعا صحت داشته باشد احتمالا وزن این گوشی کمتر از 250 گرم خواهد بود.

مشخصات ویوو X Fold 3 پرو

گفته می‌شود که هر دو نمایشگر بیرونی و داخلی به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای مجهز خواهند شد. از آنجایی که ویوو به استفاده از حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر در گوشی‌های تاشو شهرت دارد، به احتمال زیاد این ادعا درست باشد. افشاگر به اندازه و ظرفیت باتری اشاره‌ای نکرده اما معتقد است که این گوشی از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی ویوو ایکس فولد 3 پرو شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ و احتمالا یک دوربین فوق عریض می‌شود. این احتمال وجود دارد که در دوربین اصلی از سنسور سونی LYT-900 استفاده شود.

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بودند که ویوو X Fold 3 Pro به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد. این منبع اطلاعاتی میگ‌وید که Vivo X Fold 3 Pro هم‌زمان با ویوو پد 3 (با تراشه دایمنسیتی 9300 مدیاتک) و احتمالا در سه ماهه اول سال 2024 معرفی خواهد شد. بنابراین برای آگاهی از کلیه مشخصات این گوشی بهتر است که تا تاریخ معرفی آن صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو X Fold 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر