;
coinex

اختلال در سامانه رجیستری موبایل ؛ تناقض در ادعای وزیر ارتباطات!

اختلال در سامانه رجیستری موبایل باعث شده است تا بسیاری از گوشی‌های وارداتی که در گمرک ایران ثبت شده‌اند، امکان رجیستری نداشته باشند.

براساس اطلاعات، گوشی‌هایی که از تاریخ 22 آذر تاکنون وارد کشور شده، با عدم هماهنگی بین گمرک ایران و پلیس گذرنامه هنوز رجیستر نشده‌اند. حال مشخص نیست که علت اختلال در سامانه رجیستری موبایل چیست. لازم به ذکر است که تمامی این گوشی‌ها در گمرک ثبت شده و باید به راحتی رجیستر شوند. این موضوع باتوجه به عرضه گوشی‌ها در بازار موبایل ایران، موردی آزادهنده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی عملکرد وزیر ارتباطات در مجلس: اینترنت فیبر نوری و طرح رجیستری ضعف دارد

اختلال در سامانه رجیستری موبایل و عدم انجام اقدامی مناسب

اخبار تازه منتشر از عدم رجیستری گوشی‌های وارد شده به کشور از تاریخ 22 آذر 1402 خبر می‌دهند. طبق این اخبار عدم هماهنگی بین سمانه گمرک و پلیس گذرنامه منجربه این اختلال شده است، آن هم در صورتی که گوشی‌ها در سامانه گمرک ثبت شده‌اند.

پلیس گذرنامه در این خصوص ادعا کرده که سامانه رجیستری گوشی‌ها متعلق به گمرک است و مشکلات ایجاد شده مربوط به این سامانه است.اختلال در سامانه رجیستری موبایل و عدم انجام اقدامی مناسب

در حالی اختلال سامانه رجیستری تایید شده است که روز گذشته وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت گفته بود: «هیچ مسئله‌ای در سامانه رجیستری نداریم.»

این در حالی است که صدها مسافری که تلفن همراه شخصی خود را از طریق رویه مسافری وارد کرده‌ند، معطل این سامانه‌ها شده‌اند و در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند.

همچنین تاکنون هیچ از یک نهادهای مسئول در این خصوص شفاف‌سازی نکرده‌اند و همچنان وضعیت رجیستری تلفن‌های همراهی که در روزهای اخیر توسط مسافران وارد شده مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اختلال در رجیستری موبایل چیست؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    you are truly a just right webmaster. The site loading speed is incredible. It kind of feels that you’re doing any distinctive trick. In addition, The contents are masterwork. you have done a great activity in this matter!

    پاسخ