coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات صفحه نمایش OnePlus Ace 3 قبل از عرضه تایید شد

OnePlus Ace 3 که با نام مستعار OnePlus 12R نیز در بازار شناخته می‌شود، هم‌اکنون برخی از مشخصات فنی صفحه‌نمایش آن قبل از عرضه مشخص شد.

با نزدیک شدن به رونمایی از OnePlus Ace 3 ، مشخصات بیشتری از آن تایید شده است. این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ 4 ژانویه در چین و سپس در تاریخ 23 ژانویه به عنوان OnePlus 12R به صورت جهانی عرضه شود. اخیراً مشخصات کامل OnePlus 12R لو رفته اند ، اما مشخصات نمایش هنوز راز آلودند. اکنون ، OnePlus بیشتر به توضیحات نمایشگر گوشی هوشمند آینده پرداخته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات OnePlus Ace 3

به گفته OnePlus در صفحه Weibo، گوشی OnePlus Ace 3 (OnePlus 12R) دارای یک نمایشگر OLED با وضوح 1.5K است که توسط BOE تولید می شود. این نمایشگر دارای 4500 نیت حداکثر روشنایی و طراحی مدار 8T LTPO (Low-Temperature Polycrystalline Oxide) پیشرو در صنعت است که مصرف برق را بهینه می کند و در عین حال عملکرد نمایش استثنایی‌اش را حفظ می‌کند.

همچنین ، OnePlus Ace 3 (OnePlus 12R) از تکنولوژی حفاظت از چشم Bright Eyes مخصوص این شرکت استفاده می کند. این تکنولوژی سلامت چشم کاربر را نظارت می کند و به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ نمایشگر را تنظیم می کند تا خستگی بصری را کاهش داده و نور آبی مضر را فیلتر کند.

به طور خلاصه ، OnePlus Ace 3 ، یا OnePlus 12R ، از نمایشگر OnePlus 12 ارث برده است به استثناء وضوح نمایشگر. برخلاف وضوح تصویر 2K OnePlus 12 ، OnePlus Ace 3 (OnePlus 12R) ، همانطور که گفته شد ، دارای وضوح تصویر 1.5K خواهد بود.

علاوه بر این ، شایعات حاکی است که OnePlus Ace 3 دارای نمایشگر AMOLED 6.8 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120Hz است. در بخش تراشه نیز انتظار می رود از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده شود که یک چیپست کمی قدیمی تر از آخرین چیپست Qualcomm است. این تنازل احتمالاً برای کاهش قیمت دستگاه به مراتب کمتر از OnePlus 12 می باشد.

پیکربندی RAM برآورد می شود شامل 12 گیگابایت و 16 گیگابایت با گزینه‌های حافظه از 256 گیگابایتی تا 1 ترابایتی باشد. انتظار می رود این دستگاه با OxygenOS 14 بر پایه Android 14 راه‌اندازی شود.

با نزدیک شدن به رونمایی رسمی OnePlus Ace 3، به زودی تمامی مشخصات دستگاه نیز اعلام خواهد شد. همچنین احتمالا هدفون‌های مورد انتظار OnePlus Buds Pro نیز رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات صفحه نمایش OnePlus Ace 3 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر