coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوگل از قابلیت جدید برنامه Android Auto رونمایی کرد

گوگل یکی از مشکلات برنامه Android Auto را که برای کاربران حین رانندگی اذیت کننده بود را تغییر داده و آن را بهبود بخشیده است.

وقتی در حال رانندگی هستید و پیامی دریافت می‌کنید، اندروید اتو شما را درباره آن مطلع می‌کند و حتی آن را بصورت صوتی برای شما پخش می‌کند. این موضوع برای شما اگر چند پیام دریافت کرده باشید اشکالی ندارد، با این حال، زمانی که مستمراً پیام‌های گروهی دریافت می‌کنید، این ویژگی خواندن با صدای بلند ممکن است مزاحمت آور و آزاردهنده باشد و تمرکز شما را از رانندگی منحرف کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید Android Auto

خوشبختانه، به نظر می‌رسد گوگل این مشکل را به خوبی درک کرده است و اندروید اتو ممکن است از ویژگی جدیدی برخوردار شود که به حل این مشکل کمک کند. در یک پست APK Insight، کاربران 9To5Google متوجه شدند که اندروید اتو از گوگل اسیستنت برای خلاصه کردن پیام‌های شما استفاده خواهد کرد. برجسته است که اندروید اتو با استفاده از هوش مصنوعی پیام‌ها را خلاصه می‌کند، بنابراین اندروید اتو طی فرآیند راه‌اندازی، پیام هشداری به شما نشان خواهد داد که “این خلاصه‌ها توسط هوش مصنوعی تولید خواهند شد، بنابراین ممکن است خطاهایی وجود داشته باشد.”

گوگل به کاربران اندروید اتو گزینه خاموش کردن این ویژگی را در هر زمان از منوی تنظیمات اندروید اتو ارائه خواهد داد. رشته‌های کد که به این ویژگی جدید اندروید اتو گوگل اسیستنت AI برای خلاصه کردن پیام‌ها اشاره می‌کنند در نسخه اندروید نرم افزار Auto v14.52 نشان داده شد. این نسخه از نرم افزار اندروید اتو در حال حاضر در نسخه بتا است، بنابراین مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی شروع به کار می‌کند.

محصولات دیگر گوگل نیز گزینه خلاصه کردن پیام‌ها را به شما ارائه می‌دهند. با این حال، همانطور که در برخی منابع مشاهده شده است، نزدیکترین تطبیق به این ویژگی جدید آینده اندروید اتو، توانایی Google Chat برای خلاصه کردن Spaces است که به شما کمک می‌کند با سرعت در یک مکالمه گروهی هماهنگ شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت جدید برنامه Android Auto چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر