coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش سریال شکستن یخ از شبکه تهران [+ خلاصه داستان]

مجموعه جنایی معمایی شکستن یخ به کارگردانی کساوری ژووافسکی، از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال شکستن یخ با ما همراه شوید.

سریال Odwilż محصول مشترک انگلیس و لهستان است که در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و در اول آوریل همین سال از شبکه مکس پخش شد. فیلمنامه این سریال به قلم مارتا شیمانک و پیوتر شیمانک به نگارش درآمده است. مجموعه شکستن یخ توانست امتیاز 6.8 از 10 را از کاربران سایت IMDb دریافت کند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خارجی پلیسی هستید، می‌توانید سریال شکستن یخ را از روز جمعه  8 دی ماه 1402 از شبکه تهران تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال شکستن یخ ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال شکستن یخ از شبکه تهران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران، زمان پخش سریال شکستن یخ از روز جمعه 8 دی ماه هر شب ساعت 23:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 03:30 و 19:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال شکستن یخ از شبکه تهران است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 ساعت پخش سریال شکستن یخ از شبکه تهران
ساعت پخش سریال شکستن یخ از شبکه تهران

کاتاژینا وایدا که نقش اصلی (زاویه‌یا) سریال شکستن یخ را ایفا کرده است، در گفتگو با رسانه‌ها درباره‌ی چگونگی آماده شدن برای بازی در نقش زاویه‌یا گفته بود: «وقتی خودم را آماده می‌کردم چند مرحله را پشت سر گذاشتم. حتی قبل از این که متن را بخوانم، طرفدار سریال‌هایی مثل «شکارچی ذهن» یا «کارآگاه حقیقی» بودم؛ خیلی تحت تأثیر نقش امیلی بلانت در «سیکاریو» قرار گرفتم. ما تقریباً به روح زاویه‌یا نزدیک می‌شویم و دوربین از نشان دادن احساسات او ابایی ندارد.

در عین حال می‌خواستم به دنیای پلیس نزدیک شوم و به میدان تیر بروم. می‌خواستم بدانم چگونه باید با سلاح‌ها کار کنم، چگونه خشاب تفنگ را پر کنم و درمورد موارد ایمنی اولیه چیزهایی یاد بگیرم. به نتیجه رسیدم این به معنای احترام گذاشتن به تماشاگر و این حرفه است. همچنین سعی کردم کارهای روزانه یک پلیس را تجربه کنم؛ اولین لایه‌ای که روی خودم گذاشتم به این طریق شکل گرفت.

مرحله آخر، حرف زدن با کساوری ژووافسکی کارگردان سریال بود. بحث روانشناسی این شخصیت بود و کساوری به من اعتماد زیادی داشت. او همه‌چیز را به شهود من واگذار کرد. چیزی که زاویه‌یا در بیرون دارد و ریتم او با چیزی که هست و با مشکلی که در درون خود دارد، سازگار است. بقیه موارد سر صحنه ساخته شد، وقتی وارد فضاهای داخلی شدیم، شچچین را دیدیم و روابط بین شخصیت‌ها را از نزدیک دیدیم.»

در سریال Odwilż کاتاژینا وایدا، بارتومیئی کوتشدوف، سزاری ووکاشویچ، یولیوش خشانستوفسکی، سباستیان فابیانسکی، آندژی گرابوفسکی، بوگوسواف لیندا، مونیکا کشیفکوفسکا، مونیکا کفیاتکوفسکا، اریک لوبوس، مارتا اویژینسکا، آگنیشکا پیلاشفسکا، یولیا رسنوفسکا، ناتالیا شیکورا، اوا اسکیبینسکا، آگنیشکا سوخورا، ماوگوژاتا شپتیتسکا، وویچیخ ژیلینسکی و پیوتر ژورافسکی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

خلاصه داستان سریال شکستن یخ

 ساعت پخش سریال شکستن یخ از شبکه تهران
زمان پخش تکرار سریال شکستن یخ از تهران

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال شکستن یخ از شبکه تهران سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی و رازآلود می‌رویم که درباه‌ی افسر پلیس جوان و کم تجربه‌ای به نام کاتارزینا است.

در خلاصه داستان سریال شکستن یخ آمده است: «کاتارزینا به تحقیق درباره قتل یک زن جوان که جسدش در ساحل رودخانه اودر پیدا شده می‌پردازد. کاتارزینا سعی می‌کند با جدیت و پشتکار زیاد، بسیاری از پرونده‌های جنایی که به او سپرده می‌شود را حل نماید. او همانند گذشته به عنوان دستیار و یا مسئول پرونده به باز کردن گره‌های موجود در پرونده مشغول است. اما به زودی و با وقوع حوادثی مرموز مسیر حل کردن پرونده به کلی تغییر می‌کند و برای ماموریت جدید او بحران تازه به‌وجود می‌آید.»

سریال شکستن یخ (Odwilż)

 ساعت پخش سریال شکستن یخ از شبکه تهران

  • ژانر: جنایی معمایی
  • سازنده: مارتا شیمانِک
  • نویسنده: مارتا شیمانک، پیوتر ژرارد شیمانک
  • کارگردان: کساوری ژووافسکی
  • آهنگ آغاز: «وقتی مهمونی تموم میشه» با صدای بیلی آیلیش
  • آهنگساز: ووکاش تارگش
  • کشور سازنده: لهستان
  • زبان اصلی: لهستانی
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: آندژی بشتاک، ایزابلا لوپوخ، آنتونی روت، جاناتان یانگ
  • تهیه‌کننده: بوگومیو لیپسکی
  • فیلم‌برداری: توماش نائومیوک
  • تولیدکننده‌ها: اچ‌بی‌او اروپا، مگنولیا فیلمز
  • شبکه اصلی پخش: مکس
  • انتشار اولیه: ۱ آوریل ۲۰۲۲

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال شکستن یخ نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال کاتاژینا وایدا، بارتومیئی کوتشدوف، سزاری ووکاشویچ، یولیوش خشانستوفسکی، سباستیان فابیانسکی، آندژی گرابوفسکی، بوگوسواف لیندا، مونیکا کشیفکوفسکا، مونیکا کفیاتکوفسکا، اریک لوبوس، مارتا اویژینسکا، آگنیشکا پیلاشفسکا، یولیا رسنوفسکا، ناتالیا شیکورا، اوا اسکیبینسکا، آگنیشکا سوخورا، ماوگوژاتا شپتیتسکا، وویچیخ ژیلینسکی و پیوتر ژورافسکی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال شکستن یخ چند قسمتی است؟

سریال شکستن یخ در 6 قسمت 40 دقیقه‌ای، به کارگردانی کساوری ژووافسکی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال شکستن یخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر