;
coinex

عرضه 51 درصدی سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس لغو شد

پیش‌تر سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود که قصد دارد 51 درصد از سهام پرسپولیس و استقلال را در روز 12 دی‌ماه واگذار کند؛ اما اکنون بر اساس اعلام فرابورس به دلیل نبود متقاضی عرضه سهام این دو باشگاه لغو شده است.

چندی پیش سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود که قصد دارد تعداد 5 میلیارد و 362 میلیون و 657 هزار و 650 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت نقدی در تاریخ 12 دی ماه واگذار کند. اما اکنون فرابورس بیانیه‌ای منتشر کرده که بر اساس آن مشخص شده که عرضه سهام پرسپولیس و استقلال لغو شده است. سازمان فرابورس دلیل این امر را نبود متقاضی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

قیمت پایه هر سهم این بلوک “پرسپولیس” برای این عرضه نیز معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به‌اضافه 110 درصد به‌شرط آنکه از 3946 ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

قیمت پایه هر سهم این بلوک “استقلال” هم برای این عرضه، معادل قیمت تابلو فرابورس در روزعرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به علاوه 110 درصد به‌شرط آنکه از 3362 ریال کمتر نباشد، برآورد شده بود.

به علاوه بنا بود تعداد 5 میلیارد و 503 میلیون و 486 هزار و 500 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران(سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان، توسط سازمان خصوصی‌سازی به صورت نقد و شرایطی در روز سه‌شنبه، 12 دی‌ماه امسال از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برسد.که بر اساس بیانیه فرابورس به دلیل نبود متقاضی عرضه سهام پرسپولیس و استقلال لغو شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو عرضه سهام پرسپولیس و استقلال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر