coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

درآمد هواوی در سال 2023 به 100 میلیارد دلار رسید

برخی از گزارشات از درآمد هواوی در سال 2023 نشان می‌دهند این شرکت توانسته به آمار خیره کننده 100 میلیارد دلار برسد که با وجود تحریم‌ها شگفت انگیز است.

به گزارش رویترز، کن هو، معاون و رئیس هیئت مدیره هوآوی، اعلام کرد که هوآوی در سال 2023 انتظار می‌رود بیش از 700 میلیارد یوان چینی (98/5 میلیارد دلار) درآمد داشته باشد. این یک رشد 9 درصدی نسبت به سال گذشته در بحث درآمد است، زیرا هوآوی در سال 2022 درآمدی معادل 642 میلیارد یوان چینی (93/5 میلیارد دلار) گزارش کرده است. این رشد قابل توجهی است. همچنین باید این نکته را هم در نظر گرفت که که ایالات متحده تحریم‌هایی را بر روی این شرکت و به طور کل اقتصاد جهانی اعمال کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


درآمد هواوی در سال 2023

کن در پیام تبریک سال نو میلادی خود گفت:

“بعد از سال‌ها کار سخت، ما توانستیم از طوفان عبور کنیم و الان تقریباً به مسیر صحیح بازگشته‌ایم”.

او گفت که کسب و کار دستگاه‌های شرکت “از انتظارات فراتر رفته است”. با این حال، کن جزئیاتی درباره این انتظارات ارائه نکرد.

گزارشات حاکی از آن است که هوآوی پس از راه اندازی خانواده گوشی‌های هوشمند Mate 60، که شامل ویژگی‌های برجسته‌ای از جمله چیپست Kirin 9000S توسعه داخلی بود، به دست آمد. متخصصان نمی‌توانستند درک کنند که هوآوی چگونه موفق شد این ویژگی‌ها را ارائه دهد؛ در حالی که ایالات متحده تحریم‌هایی را بر روی شرکت اعمال کرده بود. معرفی سری Mate 60 همچنین بر فروش خانواده آیفون 15 تأثیر گذاشت.

درآمد هواوی در سال 2023

در پایان سپتامبر، هوآوی توانست 14 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند چین را به دست آورد و در رتبه پنجم قرار گیرد. اپل با 15 درصد سهم بازار، کارایی کمی بهتری داشت. با رشد سریع هوآوی در حال حاضر، برندهای دیگر باید برای ماندن در این رقابت سخت، بیشتر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد درآمد هواوی در سال 2023 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر