coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وام ازدواج 750 میلیونی شد؛ رأی قطعی کمیسیون اجتماعی مجلس

با رأی قطعی کمیسیون اجتماعی مجلس، وام ازدواج 750 میلیون تومان شد. این افزایش مبلغ در لایحه بودجه 1403 ذکر شده است. در ادامه خبر با تکراتو همراه باشید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد که در بررسی لایحه بودجه 1403 به مسئله وام ازدواج برخوردیم. در تبصره‌های این لایحه جزئیات تسهیلات ازدواج برای زوجین منتشر شده و افزایش مبلغ وام ازدواج حداکثر تا 750 میلیون تومان برای زوجه زیر 23 سال درنظر گرفته شده است. البته مبلغ این وام برای زوجین تا 25 سال و دیگر نیز افزایش تا مبالغی بالای 350 میلیون افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: چطور وام ودیعه مسکن بگیریم ؛ مراحل دریافت وام اجاره مسکن

مبلغ وام ازدواج به 750 میلیون تومان رسید

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به بررسی تبصره‌های لایحه برنامه بودجه ۱۴۰۳ که به کمیسیون اجتماعی ارائه شده است، عنوان کرد: «در نشست امروز (یکشنبه ۱۰ دی‌ماه) کمیسیون، بحث‌های مختلفی طرح و پیشنهادات دستگاه‌های مربوط اخذ شد که ما در پیشنهادات خود به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه مجلس لحاظ خواهیم کرد.»

مبلغ وام ازدواج به 750 میلیون تومان رسید

وی افزود:

یکی از بحث‌های مهمی که در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس طرح و بررسی شد، افزایش وام ازدواج جوانان بود که یکی از وظایف ما در کمیسیون اجتماعی است. در همین راستا اعضای کمیسیون با پیشنهاد پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام ازدواج برای زوج و زوجه – جمعاً ۶۰۰ میلیون و ۳۵۰ میلیون وام ازدواج برای زوج تا ۲۵ سال و زوجه تا ۲۳ سال، جمعاً ۷۵۰ میلیون تومان می‌شود، موافقت کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: «با توجه به تورم اخیر کشور و همچنین منابعی که دولت تعریف کرده، توانستیم افزایشی در وام ازدواج نسبت به سال قبل تصویب کنیم که جوانان عزیز ما بتوانند حداقل‌ها را در شروع زندگی مشترک تامین کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش 750 میلیونی وام ازدواج در سال 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)