;
coinex

ساعت پخش مسابقه اسکار مهران مدیری از فیلیمو [+خلاصه داستان]

رئالیتی شوی اسکار ساخته‌ی مهران مدیری، به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش مسابقه اسکار مهران مدیری و جزئیات این برنامه با ما همراه شوید.

اسکار برنامه‌ی ترکیبی و مسابقه خلاقانه‌ای از ویستا مدیاست و به‌طور اختصاصی در فیلیمو پخش می‌شود. در این رئالیتی شو، مهران مدیری به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت.

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌های رئالیتی شو هستید، می‌توانید رئالیتی شوی اسکار را از 18 دی ماه 1402 از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش مسابقه اسکار مهران مدیری و شیوه اجرای این مسابقه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مسابقه اسکار مهران مدیری از فیلیمو

با قطعی شدن پخش رئالیتی شوی اسکار از پلتفرم فیلیمو، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند مسابقه اسکار مهران مدیری کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش رئالیتی شوی اسکار 18 دی ماه 1402 است. به این ترتیب دوشنبه هر هفته مسابقه اسکار ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

تاریخ پخش رئالیتی شوی اسکار
ساعت پخش مسابقه اسکار مهران مدیری

اسکار یک رئالیتی‌شو جذاب، دیدنی و چالش‌محور است که همه‌ی مهمانان آن بازیگران و افراد مشهور و شناخته‌شده هستند. در این مسابقه، هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد تا برنده‌ تندیس اسکار شود.

هر مهمان بر اساس روش اجرای چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و براساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار مشخص می‌شود. اما نکته‌ی جالب ماجرا این است که مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

کارگردان رئالیتی‌ شو اسکار

مهران مدیری کارگردان رئالیتی‌شو اسکار، در هجدهم فروردین سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. وی در شانزده سالگی با تئاتر آشنا و به آن علاقه‌مند شد، اما فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۸ با رادیو آغاز کرد. او در برنامه‌ی داستان شب رادیو، شش سال به گویندگی پرداخت.

تاریخ پخش رئالیتی شوی اسکار
مسابقه اسکار مهران مدیری کی پخش می شود ؟

مدیری در 26 سالگی به همراه داریوش کاردان نخستین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. او با نمایش‌های زیادی از جمله شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت و کیسه بوکس روی صحنه رفت. او به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.

مهران مدیری در سال ۱۳۷۲با ساخت مجموعه طنز ساعت خوش به شهرت رسید. در این سال‌ها سریال‌های مدیری از جمله شب‌های برره، مرد هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من، در حاشیه و هیولا جزو بهترین و پربیننده‌ترین مجموعه‌های طنز ایرانی بودند.

جالب است بدانید مجله‌ی نیوزویک در مقاله‌ای، مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مهران مدیری سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های شهرزاد و فرهاد دارد.

مهران مدیری تاکنون ۱۰ بار برنده جایزه حافظ شده‌ است. همچنین او برای بازی در فیلم سینمایی همیشه پای یک زن در میان است در سال 1386 نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

دستیار مجری رئالیتی‌ شو اسکار

نیما شعبان‌نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی در رئالیتی‌شو اسکار حضور دارد. نیما در بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در شهر کلن آلمان در خانواده‌ای ایرانی به دنیا آمد. سه سال و شش ماه داشت که با بازگشت خانواده‌اش به ایران، در تهران ساکن شدند. مادر او نقاش و پدربزرگش (محمد پناهنده) از عکاسان نام آشنای ایران است.

تاریخ پخش رئالیتی شوی اسکار

شعبان‌نژاد دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی تئاتر است و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، فعالیت خود را در زمینه بازیگری تئاتر شروع کرده‌ است. نیما شعبان‌نژاد با معرفی محمد زیکساری که نقش استاد کهنمویی را در برنامه خندوانه بازی می‌کرد، وارد خندوانه شد و با بازی درخشان خود در این برنامه به شهرت رسید.

او در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است. وی پس از برنامه خندوانه در سریال‌های ممنوعه، رهایم نکن، هیولا، دراکولا، دوپینگ و فیلم‌های آینده، بعد از اتفاق و لب خط ایفای نقش کرده است.

همچنین نیما شعبان‌نژاد از بازیگران بازیگران سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی بود که از شبکه نمایش خانگی پخش شد و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

حاشیه‌های رئالیتی‌ شو اسکار

برخی از رسانه‌ها از سیاست دوگانه صداوسیما و وزارت ارشاد برای صدور مجور رئالیتی‌ شو اسکار خبر دادند. اما همان ابتدا ساترا به طور رسمی اعلام کرد صدور مجوز برنامه مهران مدیری در شورای صدور مجوز ساترا در حال بررسی است و همزمان مراحل استعلام عوامل برنامه نیز در حال طی روند قانونی است.

همچنین روابط عمومی ساترا در خبری اعلام کرده بود برنامه مهران مدیری مشکلی ندارد. هاشمی درباره اینکه برای مجوز برنامه «اسکار» مهران مدیری چه اتفاقی رخ داد و آیا تایید می‌کنید که شورای ساترا به مدیری مجوز داد اما جلوی اعلام آن گرفته شد، گفت: «در شورای ساترا این روال وجود دارد که بعد از نظر اعضا، یکسری مراحل استعلامی دارد که انجام می‌شود. تا جایی که اطلاع دارم مجوز آقای مدیری از شورای ساترا عبور کرد اما اینکه در فرایند چه اتفاقی برای آن رخ داد، کسی شفاف برای من توضیح نداد و به همین دلیل اطلاع دقیقی ندارم. ممکن است در عمل این چیزی که می‌گویید اتفاق افتاده باشد که باید جزییات آن را از دوستان صدا و سیما بپرسید»

در نهایت مسابقه اسکار چالش‌های زیادی از سر گذراند تا پس از هفته‌ها توقف، بالاخره در بیستم آذر توانست مجوز انتشار بگیرد. بر این اساس، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در واکنش به شایعات منتشر شده مبنی‌ بر ممانعت از صدور مجوز برای برنامه مهران مدیری اعلام کرد که هیچ مخالفتی برای صدور مجوز این برنامه نشده است.

سوالات متداول

مجری رئالیتی شوی اسکار کیست؟

در گیم شو اسکار، مهران مدیری مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت.

کدام بازیگرها در مسابقه اسکار مهران مدیری حضور دارند؟

در مسابقه اسکار الیکا عبدالرزاقی، غلامرضا نیکخواه، بهنام تشکر، رویا میر علمی، پژمان جمشیدی، شکیب شجره، نگین معتضدی و امیر علی نبویان حضور دارند.

رئالیتی شوی اسکار چند قسمت است؟

بر اساس اخباری که تا کنون منتشر شده، رئالیتی شوی اسکار در 15 تا 20 قسمت به کارگردانی مهران مدیری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش مسابقه اسکار مهران مدیری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر