;
coinex

مرورگر وب مجازی مایکروسافت از پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند

باتوجه به ثبت پتنتی در رابطه با پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف در مرورگر وب مجازی مایکروسافت ، به‌نظر روش استفاده از اینترنت در جهان با تحول بزرگی روبرو می‌شود.

این روزها سرعت پیشرفت فناوری ابری بسیار بالا رفته و محبوبیت آن به‌صورت روزافزون بیشتر می‌شود. به‌عنوان نمونه سرویس‌هایی مانند انویدیا GeForce Now به‌ ما این امکان را خواهند داد تا بازی‌های گرافیکی را بدون نیاز به سخت‌افزار قدرتمند تقریباً روی هر دستگاه برخوردار از اینترنت پرسرعت، اجرا کنیم. همچنین در آینده‌ نزدیک این امکان فراهم خواهد شد تا هرکاری را با تقسیم وظایف در محیط مجازی به پایان برسانیم. به همین جهت پتنت جدیدی برای پشتیبانی از چند دستگاه در مرورگر وب مجازی مایکروسافت که ثبت رسیده که قدم مهم در این مسیر به‌شمار می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پشتیبانی مرورگر وب مجازی مایکروسافت از پلتفرم‌های مختلف

دفاتر ثبت پتنت، نقش بسیار پررنگی در پیش‌بینی اقدامات پیش ‌روی شرکت‌های فناوری دارند. به‌تازگی نیز مایکروسافت درخواستی جهت ثبت فناوری مرورگر وب مجازی ارائه کرده که می‌تواند روی هر دستگاهی اجرایی شود. تکنولوژی مذکور در حقیقت نوعی مرورگر وب بوده که بر ماشین مجازی در محیطی ایزوله و جدا از سیستم‌عامل میزبان و سایر برنامه‌ها فعال می‌شود و از این طریق فضای امن و خصوصی برای کاربر ارائه می‌کند. گفتنی است که ثبت پتنت مرورگر مجازی حاکی از انتشار قریب‌الوقوع محصول نهایی نبوده؛ بااین‌حال می‌تواند آینده‌ مرورگرها را پیش روی ما ترسیم کند.

مرورگر وب مجازی مایکروسافت

طبق نوشته ویندوز ریپورت، رویکرد مجازی به شما این امکان را خواهد داد تا بدون نگرانی در خصوص مشخصات فنی و رم دستگاه خود، از کروم بهره ببرید. در این وضعیت حتی روی لپ تاپ یا ساعت هوشمند قدیمی با سخت‌افزار ضعیف هم می‌توان با سرعت بالا در اینترنت جست‌وجو کرد. در ادامه به ویژگی‌های اصلی این فناوری خواهیم پرداخت:

  • مرورگر وب مجازی مایکروسافت روی سرور پروکسی قرار گرفته که تمامی نیازهای پردازشی آن در فضای ابری تأمین خواهد کرد.
  • دستگاه میزبان تنها باید توانایی دی‌کد و نمایش صفحات وب را داشته باشد.
  • مرورگر مجازی از سیستم کنترل لمسی تشکیل شده که می‌توان از آن به‌عنوان کنترلر برای دستگاه‌هایی بهره‌برداری کرد که سیستم کنترل محدود دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پشتیبانی مرورگر وب مجازی مایکروسافت از پلتفرم‌های مختلف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر