coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت قالپاق پرواز کرد؛ به جمع کالاهای لوکس خوش آمدی

مشاهدات بازار حاکی از آن است که قیمت قالپاق هم روند رو به رشدی گرفته و با هیج توری نمی‌شود متوقش کرد. ظاهراً قالپاق هم کالای لاکچری محسوب می‌شود.

قیمت خودرو در این روزها همسو با قیمت قطعات خودرو مدام دار حال افزیش است تا بلکه بتواند نوسان را به بازار خودرو برگرداند. با وجود اینکه تقریباً همه قطعات خودرو افزایش شدیدی به خود دیده، دلمان خوش بود که خداقل قالپاق خودرویمان گران نشده و مسیرش جدای از دیگر قطعات ماشین است. اما ظاهراً تصوراتمان اشتباه بوده و قالپاق هم به جمع لاکچری‌های خودرو پیوسته است. با نگاهی به لیست قیمت قالپاق می‌توان گفت که دیگر نیازی نیست این قطعه را به ماشینتان بچسبانید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 12 دی 1402

قیمت قالپاق سربه فلک کشید

قالپاق خودرو تا چندی پیش جزء ارزان‌ترین قطعات بود ولی در حال حاضر قیمتی نجومی به خود گرفته است.

اگر به دنبال خرید قالپاق برای خودروهای خارجی باشید با قیمت‌های ۱ تا ۲ میلیونی مواجه می‌شوید. البته می‌دانیم که اکثر خودروهای خارجی بی نیاز از قالپاق هستند، اما اگر سروکارتان به خرید قالپاق بیفتد، ناامید خواهید شد.

قالپاق خودروهای داخلی هم تا قیمت‌های ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومانی به فروش می‌رسد. اوضاع اما برای خودروهای داخلی متفاوت است. اکثر خودروهای ساخت ایران با رینگ‌های فولادی یا آلومینومی ساخته می‌شوند که عموماً از نعمت رینگ اسپرت یکپارچه بی‌بهره‌اند. پس به ناچار برای اینکه بتوانید ظاهر خودرو را حفط کنید، تهیه قالپاق لازم است. اما چه قالپاقی؛ علاوه بر قیمت بالای قالپاق، کیفیت بسیار پایین آنها نیز صدای مالکان خودرو را درآورده است.

قیمت قالپاق سربه فلک کشید

آنطور که به نظر می‌رسد دیگر قالپاق خودرو هم یک قطعه لاکچری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا این روزها برای خرید قالپاق اقدام کرده‌اید؟ تجربیات خود را در این خصوص با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر