;
coinex

ساعت پخش مسابقه شکوفا از شبکه یک [+ شرایط شرکت در مسابقه]

مسابقه شکوفا با اجرای امین زندگانی از شبکه یک روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش مسابقه شکوفا و جزئیات این برنامه با ما همراه شوید.

مسابقه شکوفا به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی، با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از تمام استان‌ها در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما ساخته شده است. در هر قسمت از این برنامه ۳ گروه از شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق برای کسب سرمایه‌ای ۱۵ میلیارد تومانی رقابت می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان مسابقه‌های تلویزیونی هستید، می‌توانید مسابقه شکوفا را شنبه و دوشنبه هر هفته از شبکه یک تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش مسابقه شکوفا و جزئیات این برنامه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مسابقه شکوفا از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران، زمان پخش مسابقه شکوفا از ساعت 19:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این برنامه نشدید، ساعت 12:35 روز بعد که زمان پخش تکرار مسابقه شکوفا از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش مسابقه شکوفا
ساعت پخش مسابقه شکوفا

این برنامه در 26 قسمت تهیه شده که در هر قسمت، 3 تیم به معرفی محصول خود می‌پردازند. گروه داوری مسابقه شکوفا متشکل از 4 داور، با ارزیابی دقیق از طرح‌های ارائه شده در هر برنامه، در نهایت یک تیم را به عنوان برگزیده نهایی انتخاب می‌کنند که روی یکی از سکوهای تامین مالی جمعی (مورد تایید فرابورس) قرار می‌گیرد و همه‌ی مردم، حتی با سرمایه‌های خرد خود می‌توانند در طرح برگزیده مشارکت کنند.

گفتنی است در طی یک فراخوان توسط برنامه «شکوفا» تاکنون 500 شرکت ثبت نام کردند و روند ثبت نام همچنان باز است. در مرحله اول از میان 500 شرکت ثبت‌نام شده در این مسابقه تعداد 250 نفر برای داوری مرحله دوم انتخاب شدند.

از میان 250 شرکت، 70 شرکت برای عرضه محصول خود در این‌ مسابقه برگزیده شده‌اند. این شرکت‌ها در حوزه‌های سلامت، تجهیزات پزشکی، دارو، کشاورزی، آب و فاضلاب و الکترونیک فعال‌ هستند.

خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری موفق فصل نخست این مسابقه تحت عنوان «کارویا» گفت: «طرح‌های شرکت‌های حاضر در فصل دوم این مسابقه یعنی شکوفا توسط کارشناسان بررسی و اصل پول همه سرمایه‌گذاران از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی تضمین شده است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه نوآوری حوزه‌ای پیشرو است که قبل از استانداردها حرکت می‌کند، افزود: «امیدواریم با همکاری خوب رسانه ملی بتوان اقدام موثری در حوزه ترویج مردمی‌سازی اقتصاد دانش بنیان رقم زد و شاهد ادامه‌دار بودن این قبیل برنامه‌ها بود.»

شرایط شرکت در مسابقه شکوفا

پس از پرداختن به ساعت پخش مسابقه شکوفا از یک سیما سراغ شرایط شرکت در مسابقه شکوفا می‌رویم.

 شرایط شرکت در مسابقه شکوفا
زمان پخش تکرار مسابقه شکوفا

«شکوفا» تنها مسابقه‌ای است که همه شرکت‌ها برنده هستند، چون شرکتی که برگزیده می‌شود، می‌تواند از تامین مالی جمعی برخوردار شود و شرکتی که موفق نمی‌شود، این فرصت را دارد تا محصول خود را به جامعه معرفی کنند.

مهم‌ترین معیارها برای پذیرش طرح‌ها در این مسابقه عبارتند از:

  • محصول/ خدمت طرح دارای ویژگی‌های فناورانه و نوآورانه باشد.
  • حداقل ۱۰ درصد از سرمایه‌ی‌ مورد نیاز طرح، توسط شرکت متقاضی تامین شود.
  • دارا بودن توجیه فنی، بازار و مالی
  • جذابیت طرح از منظر اقتصادی
  • دارا بودن گواهینامه‌ها، تاییدنامه‌ها و استانداردهای معتبر
  • دارا بودن سوابق فروش

مجری مسابقه شکوفا

امین زندگانی مجری مسابقه شکوفا، در پنجم شهریور ماه سال 1351 در تهران به دنیا آمده است. پدرش (سیاوش زندگانی) از استادان مشهور موسیقی ایران بود. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارشناسی نمایش و ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است.

زمان پخش مسابقه شکوفا

امین زندگانی فعالیت هنری خود را از 19 سالگی با ورود به دانشگاه آغاز کرد. در سال 1374 موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تئاتر فجر شد. او تا کنون در تئاترهای بسیاری از جمله مرثیه‌ای برای یک دراکولا، بنگاه تئاترال، تانگوی تخم مرغ داغ، جاده طولانی مارپیچ، پایین گذر سقاخانه، یک زن، یک مرد و به من دروغ بگو نقش‌آفرینی کرده است.

زندگانی با بازی در سریال وکلای جوان وارد قاب تلویزیون شد. او در مجموعه‌های خانه امن، ملکاوان، پناه آخر، خانواده دکتر ماهان، پرستاران، چرخ فلک، ساعت صفر، همه چیز آنجاست، شاهگوش، خاطرات مرد ناتمام، مختارنامه، قفسی برای پرواز، کابوس، تا صبح، یک اشتباه ساده، طلسم شدگان، معصومیت از دست رفته، نوعروس، همسفر، روزگار جوانی، به سوی افتخار و راه سوم نقش‌آفرینی کرده است.

امین زندگانی علاوه بر بازیگری، در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می‌کند و به عنوان خواننده در گروه هفت حضور دارد. اجرای برنامه‌های قرنطینه و چهارده اینچ از دیگر سوابق کاری او است.

فیلم‌های سینمایی زد و بند، آن دیگری، آهوی پیشونی سفید 1، لالا کن، قرارمون پارک شهر، نازلی، ۲۴ سپتامبر، شهابی از جنس نور، فصل فراموشی فریبا، اختاپوس، راه بهشت، گلوگاه شیطان، خانواده ارنست، ملک سلیمان، من و دبورا، آدمک ها، بازیگر، زن شرقی، درخشش پنهان، ژرفا، شهرآشوب از دیگر آثار کارنامه‌ی هنری او هستند.

امین زندگانی در سال 1392 با الیکا عبدالرزاقی (بازیگر) ازدواج کرد. او در سال 1380 عنوان دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال‌های پخش شده در طول چهار سال را از شبکه سه کسب کرد.

سوالات متداول

شرایط شرکت در مسابقه شکوفا چیست؟

محصول یا خدمت طرح دارای ویژگی‌های فناورانه و نوآورانه باشد. حداقل ۱۰ درصد از سرمایه‌ی‌ مورد نیاز طرح، توسط شرکت متقاضی تامین شود. دارای توجیه فنی، بازار و مالی باشد. طرح از منظر اقتصادی جذاب، و نیز دارای گواهینامه‌ها، تاییدنامه‌ها و استانداردهای معتبر و سوابق فروش باشد.

آیا سرمایه گذاری در طرح ها، همیشگی است، یا بعد از مدت مشخصی به پایان می رسد؟

طرح‌های برنامه شکوفا براساس مدل مشارکت در درآمد (بدهی) تامین مالی می‌شوند. در این مدل از تامین مالی جمعی، پس از آن‌که در پایان طرح، گواهی‌های شراکتِ سرمایه‌گذاران تسویه شدند، رابطه‌ی شراکت میان سرمایه‌گذار و کارآفرین قطع می‌شود.

سود سرمایه گذاری هر طرح، چه زمانی بازپرداخت می‌شود؟

شرکت متقاضی پس از پایان دوره‌ی اجرای طرح و طبق گزارش حسابرسی، موظف است اصل پول و سود کسب شده را به سکوی تامین مالی جمعی بازگردانده و سکو سهم هریک از سرمایه‌گذاران را به حساب آنان واریز می‌کند.

مسابقه شکوفا چند قسمتی است؟

مسابقه شکوفا در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای، به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش مسابقه شکوفا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر