coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی گلکسی A55 اعلام شد [+ مشخصات احتمالی]

هرچند در این مدت اخبار و شایعات زیادی در خصوص پرچم‌داران سامسونگ منتشر می‌شود، اما نباید از نسل بعدی سری A سامسونگ غافل شد. با اینکه پیش بینی می‌شد تاریخ معرفی گلکسی A55 نزدیک باشد، آخرین شایعات در این خصوص چیز دیگری می‌گویند.

غول کره‌ای قبلاً در بازارهای جهانی گوشی‌های گلکسی A25 5G و A15 5G را عرضه کرده است. اخیرا رندرهای گوشی بعدی در سری A یعنی Galaxy A55 همراه با رنگ‌بندی منتشر شده و از این رو، برخی تصور می‌کردند که تاریخ رونمایی Galaxy A55 نزدیک است. اما شایعات جدید ادعای دیگری می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی گلکسی A55 چه زمانی است؟

طبق گزارشی که در سایت SamMobile منتشر شده، سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy A55 را در اوایل ربع دوم سال 2024 عرضه کند. این به این معناست که احتمالا این گوشی هوشمند بین ماه‌های آوریل تا ژوئن معرفی شود و در واقع، این تاریخ چند ماه بعد از زمانبندی عادی سامسونگ برای عرضه گوشی‌های میانه رده سری A5x است.

انتظار می‌رود که کهکشانی‌ها گوشی Galaxy A35 را هم همزمان با A55 عرضه کنند. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ گوشی هوشمند سری A7x را معرفی خواهد کرد یا خیر چرا که سال گذشته Galaxy A74 معرفی نشد.

رندرهای اخیر Galaxy A55 با رندرهای نمای CAD منتشر شده همخوانی دارند. طبق رندرهای منتشر شده، این دستگاه با گزینه‌های رنگی آبی یخی، بنفش و سورمه‌ای عرضه خواهد شد.

تاریخ معرفی گلکسی A55 اعلام شد [+ مشخصات احتمالی]

این دستگاه چهارچوب فلزی داشته و در سمت راست خود، یک برآمدگی با نام جزیره کلید (key island) دارد که در آن دکمه‌های خاموش و روشن و ولوم صدا را جای داده است.

براساس گزارش‌های گذشته، انتظار می‌رود که در گلکسی آ 55 از پردازنده Exynos 1480 با پشتیبانی از GPU AMD استفاده شده باشد. گفته شده که این گوشی از یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام به نظرتون اگه a55 عرضه بشه قیمت a54 کم تر میشه یا نه؟

    پاسخ

    دیر عرضه بشه بهتره

    پاسخ