coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش اپل ویژن پرو از 27 ژانویه در ایالات متحده آغاز خواهد شد

فروش اپل ویژن پرو احتمالا از 27 ژانویه در ایالات متحده آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان این هدست پر سر و صدای اپل می‌توانند آن را خریداری کنند.

اپل هدست Vision Pro را در ژوئن 2023 رونمایی کرد. در آن زمان، این شرکت گفت که این هدست واقعیت ترکیبی را برای خرید در ایالات متحده در اوایل سال 2024 در دسترس قرار خواهد داد. در حالی که سال جدید فرا رسیده است، هیچ اطلاعاتی از این هدست مورد انتظار وجود ندارد که چه زمانی ویژن پرو به فروش خواهد رسید.

مینگ چی کو و مارک گورمن اعلام کرده‌اند که این هدست واقعیت ترکیبی در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه وارد قفسه‌های این کشور می‌شود. با این حال، هنوز تاریخ مشخصی وجود نداشت. اما اخیراً با یک نشت جدید از چین، این وضعیت در حال تغییر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه و فروش اپل ویژن پرو

طبق گفته Wall Street Insights، اپل Vision Pro را در تاریخ 27 ژانویه 2024 در ایالات متحده برای خرید در دسترس قرار خواهد داد. این منبع، یک وب سایت چینی است که بر موضوعات مالی و تجاری تمرکز دارد و هیچ سابقه اثبات شده ای در افشای اطلاعات در مورد اپل و محصولات آن ندارد. پس به آخرین گزارش این نشریه باید با کمی شک و تردید نگاه کرد.

27 ژانویه 2024، روز شنبه است و اپل معمولاً در تعطیلات آخر هفته اعلامیه نمی‌دهد. این شرکت بیشتر در روزهای هفته اطلاعاتی را فاش می‌کند تا این اطلاعیه با ساعات کاری عادی مطابقت داشته باشد تا حداکثر پوشش رسانه ای و واکنش بازار سهام را دریافت کند.

Jony Ive imagined the Vision Pro giving you Zoom eyes and sunglasses - The Verge

شاید وال استریت اینسایت به 27 ژانویه 2024 در چین اشاره می‌کند و در این صورت، 26 ژانویه 2024 در ایالات متحده است که در روز جمعه است. به نظر می‌رسد که این تاریخ مناسب تری برای فروش ویژن پرو در این کشور باشد، زیرا اپل سابقه انتشار اطلاعیه در روز جمعه را دارد.

تاریخ عرضه واقعی ممکن است متفاوت با چیزی باشد که این منبع به آن اشاره کرده، اما با توجه به همه گزارش‌ها، یک چیز واضح است، رونمایی و عرضه Vision Pro در مسیر درست قرار دارد و در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه امسال وارد قفسه‌ها می‌شود.

هدست واقعیت ترکیبی دارای برچسب قیمتی 3499 دلاری است که برای بسیاری غیرقابل دسترس است. از سوی دیگر، هدست XR آینده سامسونگ که با گوگل و کوالکام در حال توسعه است، بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. همچنین شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی نسخه مقرون به صرفه تر ویژن پرو برای سال 2026 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فروش اپل ویژن پرو چیست؟ آیا هدست واقعیت ترکیبی اپل می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر