coinex
راهنمای خرید تکراتو

فعالیت جهانی HyperOS با آپدیت شیائومی 13 پرو آغاز خواهد شد

فعالیت جهانی HyperOS ، سیستم‌عامل جدید و تازه نفس شیائومی به زودی همراه با انتشار آپدیت جدید برای گوشی 13 پرو آغاز خواهد شد.

شیائومی پلتفرم نرم افزاری جدید خود، HyperOS را در ماه اکتبر معرفی کرد و قول داد که آن را در سال 2024 به 100 دستگاه برساند. این بدان معناست که شرکت چینی با MIUI کار خود را تمام کرده است، اگرچه برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های شیائومی به دلیل اینکه به‌روزرسانی می‌شوند، به‌روزرسانی را دریافت نخواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فعالیت جهانی HyperOS

ماه گذشته، شیائومی تأیید کرد که به‌روزرسانی‌های HyperOS را برای حداقل هشت دستگاه در سه ماهه اول 2024 عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمندی که به‌روزرسانی مورد انتظار را دریافت می‌کند، Xiaomi 13T Pro باشد.

در حال حاضر، این به‌روزرسانی برای مشتریان اروپایی برای دانلود در دسترس است، اما زمان زیادی طول نمی‌کشد تا شیائومی آن را در کشورهای بیشتری در روزهای آینده عرضه کند. ساکنان منطقه اروپا، باید به دنبال نرم افزار نسخه 1.0.3.0.UMLEUXM باشند، اگرچه باید مطمئن شوند که حداقل 6 گیگابایت فضای ذخیره رایگان در دسترس دارند.

Hyper OS to Take the Lead Over Xiamoi's MIUI - H2S Media

علاوه بر تمام ویژگی‌ها و بهبودهایی که HyperOS به ارمغان می‌آورد، این به‌روزرسانی شامل وصله امنیتی دسامبر 2023 نیز می‌شود. کسانی که از نسخه اروپایی شیائومی 13 تی پرو استفاده می‌کنند، اگر از در دسترس بودن آن مطلع نشده اند، باید به روز رسانی را بررسی کنند.

در خبرهای مشابه، Xiaomi 13 Pro همان به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کند، اما در حال حاضر فقط هند و یونان جزء کشورهایی هستند که این به‌روزرسانی در آنها منتشر می‌شود. این یک به‌روزرسانی بسیار کوچک‌تر است (حدود 2 گیگابایت)، اما همان وصله امنیتی دسامبر 2023 و همان ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فعالیت جهانی HyperOS چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر