coinex
راهنمای خرید تکراتو

هدست ویژن پرو اپل از 13 بهمن وارد بازار خواهد شد

هدست ویژن پرو اپل بلاخره به عرضه جهانی و سراسری رسید و این گجت جذاب و گرانقیمت اپل از 13 بهمن ماه در قفسه فروشگاه‌ها موجود خواهد بود.

Vision Pro اپل بالاخره به فروش می‌رسد. با شروع در ایالات متحده، این هدست در روز جمعه، 19 ژانویه، از طریق فروشگاه آنلاین اپل، پیش‌سفارش می‌شود و ارسال آن از جمعه، 2 فوریه آغاز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هدست ویژن پرو اپل

پس از اینکه جدول زمانی انتشار چندین بار در گذشته فاش شد، اپل امروز رسماً در دسترس بودن Vision Pro در ایالات متحده را اعلام کرد. این هدست واقعیت ترکیبی سال گذشته در WWDC معرفی شد. غول فناوری مستقر در کوپرتینو جزئیات قیمت و در دسترس بودن دستگاه را به همراه لوازم جانبی همراه آن فاش کرده است. مدیر عامل تیم کوک در مورد انتشار رسمی اظهار داشت که عصر محاسبات فضایی فرا رسیده است. گفته می‌شود که این پیشرفته ترین دستگاه الکترونیکی مصرفی ساخته شده است.

اپل ویژن پرو دارای برچسب قیمت اولیه 3499 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی است. این شرکت اشاره کرد که مدل‌های دیگری نیز وجود خواهد داشت. این هدست واقعیت ترکیبی از 19 ژانویه از طریق فروشگاه آنلاین اپل برای پیش‌فروش عرضه می‌شود. ارسال آن از 2 فوریه آغاز می‌شود. Vision Pro نیز از 2 فوریه در فروشگاه‌های رسمی این برند در دسترس خواهد بود.

Apple Vision Pro با یک بند بافتنی انفرادی و بند حلقه دوگانه ارائه می‌شود. این دو گزینه برای تناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بهترین کار را برای آنها دارد. این برند همچنین یک منعکس کننده نور محیط، دو بالشتک برای آن و یک روکش اپل ویژن پرو برای جلوی دستگاه قرار داده است. یک پارچه پولیش، یک باتری، یک کابل USB-C و یک آداپتور USB-C نیز وجود دارد.

اپل همچنین جزئیات ضمیمه‌های لنز را برای نیازهای اصلاح بینایی فاش کرد. لنز‌های ZEISS با قیمت 99 دلار در دسترس خواهند بود در حالی که قیمت لنزهای نسخه ای در ایالات متحده 149 دلار خواهد بود.

Apple Vision Pro دارای نمایشگرهای OLED دوگانه با وضوح فوق العاده بالا است. این دستگاه از چیپست‌های دوگانه Apple M2 و Apple R1 پشتیبانی می‌کند. هدست واقعیت ترکیبی دارای 12 دوربین و 6 میکروفون است. این سیستم عامل روی VisionOS که ترکیبی از macOS، iOS و iPadOS است اجرا می‌شود. این به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق چشم‌ها، دست‌ها و کنترل‌های صوتی به‌طور یکپارچه با محتوای دیجیتال تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آغاز فروش هدست ویژن پرو اپل چیست؟ نظرت خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر