;
coinex

نسخه جدید سیستم عامل تایزن برای تلویزیون‌های سامسونگ با ویژگی‌های جذاب می‌آید

نسخه جدید سیستم عامل تایزن با تمرکز بر قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتر و بهینه‌سازی برای سرگرمی و بازی، هوش مصنوعی را نیز به تلویزیون‌های این شرکت می‌آورد.

سامسونگ اوایل امروز از مجموعه تلویزیون‌های جدید خود رونمایی کرد که شامل تلویزیون‌های QLED، تلویزیون‌های Neo QLED (4K و 8K)، تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های Micro LED است. همه این تلویزیون‌های جدید چندین ویژگی جدید از جمله ادغام بهتر با تلفن‌های هوشمند سامسونگ و سایر محصولات و خدمات اکوسیستم این شرکت را به ارمغان می‌آورند، همه اینها به لطف نسخه جدیدتر سیستم عامل تایزن است.

طبق معمول، از SmartThings Hub و Matter پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار را از تلویزیون کنترل کنید. بیایید نگاهی به تمام ویژگی‌های جدید سیستم عامل تایزن 2024 بیاندازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه جدید سیستم عامل تایزن

نسخه 2024 سیستم عامل تایزن، که برای اولین بار در مجموعه تلویزیون‌های جدید سامسونگ برای امسال عرضه شد، چندین ویژگی جدید و طراحی رابط کاربری به روز شده را به همراه دارد. به لطف ادغام با شناسه حساب سامسونگ، به خود محتوا تمرکز می‌کند و محتوای شخصی‌سازی‌شده را برای هر یک از اعضای خانواده ارائه می‌کند. آنچه را که هر یک از اعضا تماشا کرده است و تنظیمات برگزیده محتوای آنها را به خاطر می‌آورد و از آن برای توصیه محتوای مشابهی که ممکن است دوست داشته باشد استفاده می‌کند.

نسخه به روز شده Samsung TV Plus، سرویس پخش رایگان و تبلیغاتی این شرکت، دارای طراحی رابط کاربری جدید نیز می‌باشد. دارای یک صفحه اصلی جدید با نمای کلی از محتوای موجود و برتر، دسته بندی‌های اضافه شده و کشف محتوا بهبود یافته است. همچنین برای توصیه‌های محتوای بهتر به شناسه حساب سامسونگ کاربر متصل می‌شود.

Samsung Daily Plus TV Lineup 2024
تصویری از نسخه جدید سیستم عامل تایزن

سامسونگ همچنین از گواهی لوازم جانبی «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» رونمایی کرد. لوازم جانبی دارای این گواهینامه جدید از نظر عملکرد، کیفیت و قابلیت اطمینان با تلویزیون‌های هوشمند و مانیتورهای هوشمند سامسونگ که دارای Samsung Gaming Hub هستند، آزمایش می‌شوند. PDP Replay Midnight Blue اولین وسیله جانبی از این دست است و یک کنترلر بازی بی سیم با چیدمانی شبیه به Xbox Controller، عمر باتری 40 ساعته، اتصال بی سیم بلوتوث LE 30 فوتی و شارژ USB Type-C است.

ویژگی‌های جدید بازی شامل Game Bar 4.0 است که می‌تواند چندین معیار مرتبط با بازی مانند ALLM، VRR، وضوح و موارد دیگر را در فضایی مناسب نمایش دهد. ویژگی تنظیم خودکار هوش مصنوعی Game Bar 4.0 همچنین می‌تواند به طور خودکار یک سبک بازی را تشخیص دهد و کیفیت تصویر را بر اساس آن تنظیم کند. می‌تواند یک نقشه کوچک را در یک بازی تشخیص دهد و آن را به مکان دیگری منتقل کند. نسخه جدید Samsung Gaming Hub با شناسه حساب سامسونگ کاربر همگام‌سازی می‌شود تا توصیه‌های شخصی‌سازی شده برای بازی‌ها را ارائه دهد.

از طریق Samsung Daily+، نسخه جدید تایزن ادغام بهتری با Samsung Health ارائه می‌دهد و محتوای تناسب اندام و ردیاب تمرینی بیشتری را ارائه می‌دهد. Workout Tracker داده‌های تمرین زنده، از جمله ضربان قلب و مدت زمان تمرین را از Galaxy Watch کاربر روی تلویزیون نمایش می‌دهد. داده‌ها در بالای ویدیویی که در حال پخش است نمایش داده می‌شود و کاربران را سرگرم و مطلع می‌کند. سامسونگ همچنین ویدیوهای تمرینی با کیفیت بالا را از FlexIt ، F45 و TechnoGym اضافه کرده است.

Mobile Smart Connect راهی برای کنترل برنامه‌ها و خدمات در تلویزیون‌های جدید سامسونگ با استفاده از تلفن هوشمند است. پلاگین SmartThings Mobile یک تلفن را به یک کنترل از راه دور قابل تنظیم تبدیل می‌کند، حتی به تلفن اجازه می‌دهد تا به عنوان یک کنترلر بازی بی سیم مبتنی بر صفحه لمسی استفاده شود. Vibrary یک ویژگی جدید است که تصاویر هنرمند مورد علاقه کاربر را با روشن شدن حالت محیطی با کیفیت بالا نمایش می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند تصاویر و ویدیوها را از تلفن خود روی تلویزیون ارسال کنند. 360 Audio همچنین در نسخه جدید سیستم عامل Tizen برای تلویزیون‌ها گنجانده شده است. هنگامی که یک بازی، موسیقی یا ویدیوی سازگار از طریق Samsung Galaxy Buds سازگار پخش می‌شود، صدای مکانی را به ارمغان می‌آورد.

نسخه جدید سیستم عامل تایزن همچنین سه ویژگی دسترسی جدید را برای تلویزیون‌های جدید سامسونگ به ارمغان می‌آورد: زیرنویس صوتی، حالت Relumino Together و Remote For Barrier Free. زیرنویس صوتی اولین ویژگی تلویزیون هوشمند در جهان است که از هوش مصنوعی و OCR برای خواندن زیرنویس‌های داخلی و خواندن آن‌ها در زمان واقعی استفاده می‌کند. حالت Relumino Together به افراد کم بینا امکان تماشای محتوا را می‌دهد. لبه‌های عناصر روی صفحه را مشخص می‌کند و رنگ‌های متعادل کننده را ارائه می‌کند، و آن محتوا در کنار محتوای معمولی قابل مشاهده است. تماشای محتوا را برای افراد کم بینا و اعضای خانواده آنها به طور همزمان ایجاد می‌کند.

در تلویزیون فریم ، نسخه جدید سیستم عامل تایزن نرخ تازه‌سازی متغیری را هنگام نمایش آثار هنری به ارمغان می‌آورد و هزینه‌های مصرف انرژی را تا 10 درصد کاهش می‌دهد. نسخه 2024 Q-Symphony به تلویزیون سامسونگ اجازه می‌دهد تا با چندین بلندگوی بی سیم (مانند Samsung Music Frame) و نوارهای صوتی برای محتوای فراگیرتر جفت شود. نسخه قبلی این فناوری تنها امکان جفت شدن یک نوار صوتی را با تلویزیون فراهم می‌کند. مشخص نیست که آیا این نسخه جدید تایزن برای تلویزیون‌های قدیمی‌تر عرضه خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه جدید سیستم عامل تایزن چیست؟ نظرت خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر