;
coinex

پیامد واکنش تند ایلان ماسک به شرکت‌های تبلیغ کننده در ایکس : قصد بازگشت نداریم

طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد واکنش تند ایلان ماسک به شرکت‌های تبلیغ کننده به نفع او تمام نشده و تبلیغ کنندگان شبکه ایکس تصمیم گرفته‌اند برای همیشه این شبکه اجتماعی را ترک کنند.

در جریان کنفرانس DealBook نیویورک تایمز، ماسک به شدت به شرکت‌هایی حمله کرد که تصمیم گرفته‌اند تبلیغات خود را در این شبکه متوقف کنند. گزارشات جدید نشان می‌دهد شرکت‌های بیشتری نیز تصمیم به متوقف کردن تبلیغات خود در این شبکه گرفته‌اند و هیچ راه‌حل واضحی برای این مسئله وجود ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیامد واکنش تند ایلان ماسک به شرکت‌های تبلیغ کننده

به گزارشی از نیویورک تایمز، تبلیغ‌کنندگان به طور موقت تصمیم گرفته‌اند که خرید تبلیغات بر روی پلتفرم ایکس را ادامه ندهند. دلیل این تصمیم، توهین‌های ایلان ماسک، مالک این پلتفرم به برندها و توصیه او به آن‌ها بود که در اینجا هزینه نکنند.

پیامد واکنش تند ایلان ماسک به شرکت‌های تبلیغ کننده
پیامد واکنش تند ایلان ماسک به شرکت‌های تبلیغ کننده

طبق گزارش‌های منتشر شده، حداقل نیمی از آژانس‌های بازاریابی تصمیم به توقف تبلیغات در ایکس یا همان توییتر سابق را گرفته‌اند و به دیگر هم صنفی‌های خود نیز پیشنهاد کرده‌اند که آنها نیز از ارسال محتوای تبلیغاتی خودداری کنند. درهفته‌ی گذشته برخی از شرکت‌ها که موقتا در این شبکه تبلغاتشان را متوقف کرده بودند، با اظهارات ایلان ماسک هیچ انگیزه‌ای برای بازگشت ندارند و احتمالا برای همیشه این شبکه اجتماعی را ترک خواهند کرد

شرکت‌های والت‌دیزنی و برادران وارنر در اوایل ماه گذشته تبلیغات خود را در ایکس متوقف کردند. این تصمیم به دلیل پستی بود که ثروتمندترین فرد جهان درباره اعضای جامعه یهود ادعا کرده بود. او ادعا کرده بود که یهود از سفیدپوستان متنفر است.  پس از این اتهامات، ماسک در جریان یک سخنرانی بابت گفته‌هایش عذرخواهی کرد و با انتقاد از شرکت‌هایی که خرید تبلیغات را متوقف کرده بودند، آنها را به باج‌خواهی متهم کرد

در هفته‌های گذشته، بیش از 200 تبلیغ‌کننده تصمیم به متوقف کردن هزینه‌های خود برای تبلیغات در شرکت X گرفته‌اند. در گزارش ماه گذشته آمده بود که X ممکن است به‌خاطر انصراف تبلیغ‌دهندگان، تا 75 میلیون دلار از درآمد خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واکنش تند ایلان ماسک به شرکت‌های تبلیغ کننده چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در این خصوص با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر