;
coinex

مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC با پردازنده پرچمدار اینتل Core Ultra 9 رونمایی شد ؛ [+مشخصات]

مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC به همراه پردازنده قدرتمند و جدید اینتل Core Ultra 9 و مشخصات فنی حرفه‌ای و کاربر پسند در کنار فضای اشغال کم معرفی شد.

ایسوس مینی پی سی ROG NUC را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرده است. در حالی که اکثر مینی پی سی‌های موجود در بازار برای استفاده در دفتر کار می‌کنند، ROG NUC به عنوان یک نیروگاه جمع و جور متمایز است و به گیمرها انعطاف پذیری برای بازی در زمان راحتی را ارائه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC

آخرین باری که ایسوس یک کامپیوتر mini ROG ارائه کرد، سری بازی Resident Evil برای اولین بار به صورت اول‌شخص عرضه می‌شد، PlayerUnknown’s Battlegrounds ما را به ژانر battle royale معتاد کرد و Larian Studios یک بازی نقش آفرینی به اندازه‌ای خوب را منتشر کرد که به آن‌ها اعتماد شد تا یک ادامه برای یکی از عناوین محبوب‌ترین فرانچایزهای بازی‌ها ایجاد کنند. از آن زمان تاکنون بسیاری از تغییرات رخ داده است و ایسوس طرح‌های جدیدتر خود را به کار بسته تا به عنوان یک قدم مهم در جهان کامپیوترهای گیمینگ مینی برسد.

مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC کمتر از 2.5 لیتر حجم دارد، یعنی حدود یک چهارم اندازه کیسهای Mini-ITX استاندارد. ارتفاع کوتاه آن به راحتی زیر صفحه نمایش کامپیوترهای شخصی استاندارد جا می‌شود. برای شرایطی که نیاز به جهت دیگری دارد، ایسوس یک استند قوی در دسترس قرار داده که آن را به صورت عمودی نگه می‌دارد.

برای ساده‌تر کردن نصب حافظه RAM و دستگاه‌های ذخیره‌سازی انتخابی، ایسوس، ROG NUC را درون و بیرون برای نصب بدون نیاز به ابزار طراحی کرده است. شاسی با یک مکانیزم آسان باز می‌شود و اسلات‌های M.2 از سیستم M.2 Q-Latch ایسوس استفاده می‌کنند تا بتوان به راحتی درایوها را بدون نیاز به پیچ‌گوشتی قفل یا خارج کرد؛ بدون اینکه خطر گم شدن یک پیچ کوچک و زحمتی در قسمت پایینی کیسه وجود داشته باشد.

جدول مشخصات مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC

سیاهی‌ها و سطوح زاویه‌دار ROG، شخصیت اولیهٔ بازی را به ROG NUC می‌دهند که از بقیهٔ خانواده NUC ایسوس متمایز است. از نظر ظاهری، آن با تمامی نمایشگرها و لوازم جانبی ROG ایسوس سازگار است. یک لوگوی ROG با روشنایی LED RGB به شما راهی آسان برای سفارشی کردن ظاهر ROG NUC می‌دهد و آمادهٔ هماهنگی با نورپردازی سایر تجهیزات قابل سازگاری شماست.

با وجود اندازه کوچک خود، ROG NUC دارای یک آرایهٔ سازگار با بازی‌ها از لحاظ سخت‌افزاری است. با یک پردازنده Intel Core Ultra 9 و یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4070 Laptop، شما عملکردی عالی برای هر بازی خواهید داشت. ROG NUC این تراشه‌ها را با توانایی‌های کافی تغذیه می‌کند: پردازنده یک واحد 45 واتی است، در حالی که کارت گرافیک دارای 115 وات است و با استفاده از Dynamic Boost تقریبا 25 وات دیگر نیز در دسترس است. این توان مصرفی آن را مانند نحوه پیکربندی این تراشه‌ها در قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی ما قرار می‌دهد.

ROG NUC همچنین در ذخیره‌سازی و حافظه نیز مشخصات خوبی دارد. با سه اسلات PCIe 4.0 M.2، می‌توانید یک کتابخانهٔ بازی ایجاد کنید. این محصول جدید ایسوس تا 64 گیگابایت حافظه DDR5-5600 را در دو اسلات SO-DIMM خود پشتیبانی می‌کند. با این همه توان در یک دستگاه کوچک، ممکن است شما تمایل داشته باشید ROG NUC را برای کار‌هایی حتی فراتر و بیشتر از بازی مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مینی کامپیوتر ASUS ROG NUC چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Asus

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر