;
coinex

ایسوس از لپ تاپ Zenbook DUO خود با دو نمایشگر و پردازنده جدید اینتل رونمایی کرد

شرکت ایسوس از لپ تاپ Zenbook DUO جدید خود رونمایی کرد. این لپ تاپ جدید، دارای دو نمایشگر بوده و از پردازنده قدرتمند Intel Core Ultra 9 بهره می‌برد.

ایسوس مسلماً فعال‌ترین شرکت در ارتقاء و نوآوری در فضای لپ‌تاپ دو صفحه بوده است. سری ROG Zephyrus Duo آنها برای گیمرها و سری ZenBook Duo برای حرفه‌ای‌های خلاق گزینه‌های محبوبی هستند که مشخصات قدرتمند و صفحه نمایش ثانویه منحصر به فرد را ارائه می‌دهند. ایسوس اولین Zenbook Pro Duo خود را در سال 2019 راه اندازی کرد و مسلماً آنها را به یکی از پیشگامان اولیه در این بازار تبدیل کرد.

اکنون این شرکت آخرین نوآوری خود، مدل 2024 لپ‌تاپ دو صفحه‌نمایش Zenbook DUO را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرده است. این مدل جدید دارای دو صفحه نمایش 14 اینچی است که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد. طراحی این لپ تاپ از سرفیس نئو مایکروسافت الهام گرفته شده است و با قیمت اولیه 1699 پوند تطبیق پذیری را ارائه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات لپ تاپ Zenbook DUO ایسوس

Zenbook DUO دارای مشخصات چشمگیری است، از جمله صفحه نمایش 60 هرتزی OLED با وضوح 1920 در 1200 پیش فرض و نسخه اختیاری با وضوح بالاتر 2880 در 1800 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز. همچنین، صفحه نمایش‌ها نوید روشنایی عالی 500 نیت را می‌دهند.

از نظر عملکرد، این لپ تاپ به پردازنده Intel Core Ultra 9 185H، 32 گیگابایت رم LPDDR5X و ظرفیت ذخیره سازی 2 ترابایت مجهز شده است. علاوه بر این، بلندگوهای سفارشی Harman Kardon و باتری 75 وات ساعتی دارد که می‌تواند تا 10.5 ساعت پخش ویدیو در حالت دو صفحه نمایش ارائه دهد.

این لپ تاپ گزینه‌های اتصال گسترده ای از جمله 2 پورت Thunderbolt 4، 1 پورت USB-A 3.2، 1 پورت HDMI 2.1 و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می‌دهد. طراحی آن همه کاره است و حالت‌های مختلفی مانند صفحه نمایش دوگانه، لپ تاپ، دسکتاپ و ارائه را در خود جای می‌دهد و نیازهای مختلف کاربر را برآورده می‌کند. علاوه بر این، این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید و صفحه‌کلید لمسی با اندازه کامل ErgoSense است که عملکرد را به‌ویژه در حالت دسکتاپ افزایش می‌دهد.

برای کارهای خلاقانه و حرفه ای، Zenbook DUO از یک قلم با 4096 سطح فشار پشتیبانی می‌کند که برای ورودی‌های طراحی و دست نویس ایده آل است. همچنین دارای عملکرد آماده هوش مصنوعی است، این لپ‌تاپ اینتل Evo است که زمان بارگذاری سریع و عملکرد استثنایی را تضمین می‌کند.

Zenbook DUO همچنین با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده است و دارای شاسی ساخته شده از 90٪ آلیاژ منیزیم-آلومینیوم بازیافتی و بسته بندی دارای گواهی FSC™ Mix است. همچنین این لپ تاپ جدید ایسوس، استانداردهای دوام درجه نظامی ایالات متحده را برآورده می‌کند و سازگاری با محیط زیست و استحکام را تضمین می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن

Zenbook Duo (2024) با قیمت 1499 دلار در ایالات متحده، 1699 پوند در انگلستان و 2099 یورو در اروپا به عنوان قیمت اولیه آن قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در لپ تاپ Zenbook DUO ایسوس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر