;
coinex

فروشگاه ChatGPT بالاخره راه‌اندازی شد؛ اشتراک سریع چت‌‌بات‌‌ها

OpenAI از راه اندازی فروشگاه ChatGPT خبر داد. اکنون، کاربران می‌توانند در این فروشگاه هوش مصنوعی‌های شخصی سازه خود را بفروشند.

چندی پیش شرکت OpenAI اعلام کرد که قصد دارد فروشگاه ChatGPT راه‌اندازی کند. البته این شرکت از ابتدا قصد انجام این کار را داشت که به دلیل حواشی اخیرش به تعویق افتاد؛ اما بلاخره این فروشگاه افتتاح شده و کاربران می‌توانند هوش مصنوعی‌های شخصی‌سازی خود را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: ارسال اولین پیامک با استارلینک ؛ سرویس D2D‌ به زودی در گوشی‌های هوشمند

پس از معرفی GPT Builer در ماه نوامبر اوپن ای آی اعلام کرد با توجه به سه میلیون GPT ساخته شده توسط کاربران قصد دارد تا فروشگاهی را برای فروش بات‌های ساخته شده‌ای کاربردی هستند را به صورت هفتگی برای ارائه به سایر کاربران، راه‌اندازی کند. اما به دلایلی این تصمیم تا دسامبر و سپس تا ژانویه به تاخیر افتاد.

به هر حال OpenAI با انتشار پستی اعلام کرد که فروشگاه ChatGPT را راه‌اندازی کرده اما فعلا فقط کاربرانی که اشتراک پولی این شرکت را دارند می‌توانند بات‌های خود را در اختیار سایر کاربران قرار دهند.

البته این شرکت قبل از راه‌اندازی فروشگاه خود مسائل امنیتی را بررسی کرده است. در همین راستا سیستم بررسی جدیدی را طراحی کرده تا از این طریق معلوم شود بات های ساخته‌شده توسط کاربران با دستورالعمل‌ها و قوانین OpenAI مطابقت دارند یا خیر. به علاوه این شرکت GPT هایی که مضر و ناایمن هستند را شناسایی می کند.

تاکنون فعلا قسمت تعاملی این فروشگاه راه‌اندازی شده یعنی کاربران می‌توانند GPT های خود را به سایر کاربران ارائه دهند اما این شرکت وعده داده در سه ماه اول سال 2024 این امکان را به کاربران دهد که از بات‌های ساخته خود به نسبت میزان کاربردشان درآمد کسب کنند.

فروشگاه GPT به طور کلی برای همه مشترکین خدمات ChatGPT Plus و کاربران سازمانی تحت عنوان تیم (Team ) قابل دسترسی است. ChatGPT Team در اصل یک نسخه پولی ChatGPT است که برای تیم‌های کوچکتر با حدود 150 عضو طراحی شده که مشابه سطوح سازمانی ChatGPT، به GPT-4، DALL-E 3 و ویژگی‌های تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته ارائه شده توسط OpenAI دسترسی دارند.

سرویس ChatGPT Team را می‌توان به‌صورت سالانه خریداری کرد که در این صورت برای هر ماه باید 25 دلار پرداخت کنید. همچنین هزینه آن را به‌صورت ماهانه نیز می‌توان پرداخت کرد که برای هر ماه 30 دلار هزینه دارد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر