;
coinex

متا فرمت‌های متنی خود را به واتساپ اضافه خواهد کرد

متا که در حال بررسی قابلیت‌ جدید فرمت‌های متنی واتساپ است، این‌بار قصد دارد با ارائه خدمات جذاب‌تر خدمات بهتری به کاربرانش ارائه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی بتای واتساپ امکانات جدیدی برای قالب‌بندی متن به کاربران در نظر گرفته است.

واتساپ از آن دست پلتفرم‌هایی است که خیلی به ترکیب اصلی و برنده‌ی خود دست نزده و مدت‌هاست که به طراحی اولیه خود وفادار مانده‌ است. اما به نظر می‌رسد بالاخره تصمیم گرفته سیاست جدیدی را اتخاذ کند و با آپدیت‌های جدید، امکانات بیشتری در اختیار کاربرانش قرار دهد. یکی از جدید‌ترین ویژگی‌هایی که متا در حال آزمایش آن است، ویژگی‌ قالب‌بندی متن است که انتظار می‌رود به زودی در دسترس عموم قرار گیرد. کاری که باید خیلی وقت پیش انجام می‌داد تا از گردونه رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های اجتماعی عقب نماند.

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید واتساپ اجازه شخصی‌سازی تم رنگی اپلیکیشن را به کاربران می‌دهد

فرمت‌های متنی واتساپ

علاوه بر فرمت‌های معمولی چون Bold ،Italic و Underline، اکنون امکان قالب‌بندی متن در قالب‌های Code، لیست‌های Bold، لیست‌های شماره‌دار و نقل قول منظم نیز وجود دارد. از این پس، از کاماهای معکوس نیز می‌توان بهره گرفت. ویژگی‌های جدید در حال حاضر در نسخه ۲٫۲۴٫۲٫۹ بتای اندروید و نسخه ۲۳٫۲۱٫۱٫۷۵ بتای iOS در دسترس قرار گرفته‌اند. امکان دارد در هفته‌های آینده شاهد عرضه عمومی این ویژگی‌های نو باشیم.

فرمت‌های متنی واتساپ

در سال ۲۰۱۷، واتساپ با معرفی قابلیت قالب‌بندی متن، گام اول را در ارائه‌ی این ویژگی برداشت. ویژگی‌های جدید شامل ری‌اکشن پیام با استفاده از ایموجی، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو با کیفیت بالا، استفاده از استیکرهای اختصاصی و امکان ویرایش پیام می‌شوند. علاوه بر این، واتساپ در به‌روزرسانی‌های اخیر، انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به گوشی آیفون و بالعکس را آسان‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: 

به نظر شما قابلیت فرمت‌های متنی واتساپ تاثیری در جذب مخاطب برای این اپلیکیشن دارد؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر