;
coinex

ساعت پخش برنامه جام آرزوها از شبکه نسیم با هنرنمایی جناب خان

برنامه جام آرزوها با اجرای پژمان بازغی و حضور هوتن شکیبا و جناب خان، از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع ساعت پخش برنامه جام آرزوها با ما همراه شوید.

برنامه جام‌ آرزوها به تهیه کنندگی ابوالفضل اکبری و پژمان ماندگاری و مشارکت فدراسیون فوتبال در دو استودیو ایران و قطر ساخته شده است. این برنامه با اجرای پژمان بازغی و حضور جناب خان، محمد بحرانی، هوتن شکیبا و نیز برخی از فوتبالیست‌های تیم ملی فوتبال ایران به مناسبت مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

اگر از طرفداران برنامه‌های مربوط به فوتبال و جناب‌خان هستید، می‌توانید برنامه جام آرزوها را همزمان با آغاز رقابت‌‌های جام ملت‌‌های آسیا از شبکه نسیم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه جام آرزوها و زمان پخش تکرار این برنامه فوتبالی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش برنامه جام آرزوها از شبکه نسیم با اجرای جناب خان

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، زمان پخش برنامه جام آرزوها شنبه (23 دی ماه 1402) هر شب ساعت 23:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 15 روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه جام آرزوها از شبکه نسیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش برنامه جام آرزوها
ساعت پخش برنامه جام آرزوها

استادیوم‌‌های مدرن و نوساز جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر میزبان هجدهمین دور از مسابقات فوتبال جام ملت‌‌های آسیا هستند. این رقابت‌‌ها از روز ۱۲ ماه ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی‌) تا ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) در جریان خواهند بود.

در برنامه «جام آرزوها» بزرگترین پویش خیریه بین المللی ایران رونمایی خواهد شد، تا برخی آرزوهای مردم برآورده شود. در این برنامه جناب خان به عنوان میهمان ویژه حضور خواهد داشت. پخش جام‌ آرزوها تا پایان رقابت‌های جام‌ ملت‌های آسیا ادامه خواهد داشت.

مهمانان برنامه جام آرزوها

در خلال ویژه برنامه‌های شب یلدای شبکه نسیم، جناب خان در برنامه نسیمیشو اعلام کرد که با برنامه «جام آرزوها» همزمان با رقابت‌های جام‌ ملت‌های آسیا روی آنتن خواهد آمد. درواقع قرار بود برنامه «جام آرزوها» زودتر پخش شود، اما به دلیل حمله تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان و همدردی با مردم داغدار، پخش این برنامه به تعویق افتاد.

مهمانان برنامه جام آرزوها

پس از پرداختن به ساعت پخش برنامه جام آرزوها از شبکه نسیم سراغ معرفی مهمانان این برنامه کمدی ورزشی می‌رویم. بر اساس تیزر پخش شده از برنامه «جام آرزوها»، هوتن شکیبا، محمد بحرانی، علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، سید حسین حسینی، محمد محبی، محمد دانشگر و مهرداد محمدی، سفیران این برنامه تا به این لحظه هستند.

در برنامه «جام آرزوها» یک توپ جادویی با امضای ستارگان فوتبال از جمله نیمار، زیکو، کولینا، میشایل بالاک، رود گولیت، لوتار ماتئوس، کاناوارو، کافو، به‌به‌تو و کریستین ویری وجود دارد که در بزرگترین پویش خیریه بین المللی ایران رونمایی خواهد شد.

مهمان ویژه جام آرزوها

جناب‌خان مهمان ویژه «جام آرزوها»، یک شخصیت عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش آبادانی و پس از آن در فصل‌های دوم، سوم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم برنامه خندوانه (به کارگردانی رامبد جوان) به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد و به شخصیتی پرطرفدار تبدیل شد.

مهمانان برنامه جام آرزوها
زمان پخش تکرار برنامه جام آرزوها از شبکه نسیم

سعید سالارزهی مالک این شخصیت عروسکی بود. اما پس از مدتی، وب‌سایت آی‌سینما اعلام کرد مالکیت شخصیت عروسکی جناب‌خان به صدا و سیما واگذار شده‌ است.

از خصوصیات بارز جناب‌خان می‌توان به بیان مشکلات مردم ایران و خوزستان به زبان طنز اشاره کرد. صداپیشگی این عروسک برعهده‌ی محمد بحرانی و عروسک‌گردانی برعهده‌ی مهدی برقعی و حامد ذبیحی است.

ابتدا قرار بود جناب‌خان به عنوان استندآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما آرام‌آرام عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در زمان اجرای برنامه، عروسک‌گردان‌ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند.

جناب‌خان ویژگی‌های شخصیتی خاص خود را دارد. او به خواندن ترانه‌های بندری علاقه‌ی زیادی دارد و فوتبالیست‌ها و خواننده‌ها را بسیار دوست دارد. جناب‌خان لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از بیست سالگی عاشق دختری به نام احلام شده و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار به دلیلی جواب منفی می‌گیرد و تاکنون موفق به گرفتن جواب بله نشده‌ است.

او به قول خودش، یکی از کاشفان واکسن کووید ۱۹ است. وحید فقهازاده، محمود نسیمی و بهنام (شوهر شهلام خواهر احلام) و احمد صفاری از دوستان صمیمی او هستند و در قالب گروه‌های تخصصی به جناب‌خان کمک می‌کنند.

جناب‌خان با فروش لبو توانسته ثروت زیادی به دست آورد. همچنین عمده تجارت او با کشورهای کره جنوبی، سنگاپور و مالزی است. او در خندوانه خود را مالک باشگاه پاری سن-ژرمن معرفی کرد و گفت چند دوره مدیر عامل این باشگاه بوده‌ است.

جناب‌خان در زمان حمله عراق به ایران در خرمشهر حضور داشته‌ است، او معمولا اصطلاحات خوزستانی در صحبت‌هایش به کار می‌برد که بعضی از آن‌ها عبارتند از: «میام بِراتا»، «هه هه و…»، «میبافُمِت».

سوالات متداول

کدام بازیگرها و بازیکن‌ها در برنامه جام آرزوها حضور دارند؟

در برنامه «جام آرزوها» پژمان بازغی، هوتن شکیبا، محمد بحرانی، علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، سید حسین حسینی، محمد محبی، محمد دانشگر و مهرداد محمدی حضور دارند.

برنامه جام آرزوها چند قسمت است؟

برنامه جام آرزوها در 50 قسمت 70 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی ابوالفضل اکبری و پژمان ماندگاری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش برنامه جام آرزوها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دمت گرم .. کوکا…

    پاسخ