;
coinex

ایران – فلسطین؛ آغاز مسیر قهرمانی با روبیکا

با شروع بازی‏های جام ملت‏های آسیا 2023 هواداران فوتبال می‏توانند از طریق سوپراپلیکیشن روبیکا از به‏روزترین اخبار مسابقات مطلع شوند و با شرکت در مسابقه پیش‏بینی بازی‏ها، همراه با تیم ملی مسیر قهرمانی خود را آغاز کنند.

بنابرگزارش روابط عمومی روبیکا، روز جمعه جام ملت‌های آسیا با پیروزی سه بر صفر قطر برابر لبنان آغاز شد و روبیکا نیز به رسم همیشه، در این تورنومنت، همراه طرفداران پروپاقرص فوتبال است؛ از مراسم افتتاحیه جام تا اهدای جام به تیم قهرمان.

اما این تمام ماجرای روبیکا و جام ملت‌ها نیست؛ این بار قرار است که طرفداران فوتبال، فقط تماشاگر نباشند بلکه قهرمانش نیز باشند. مسابقه پیش‌بینی بازی‏های جام ملت‌های آسیا در سوپراپلیکیشن روبیکا برگزار می‌شود که هواداران به ازای هر حدس درست، امتیازی دریافت می‌‌کنند. در پایان جام ملت‌ها به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، پنچ کنسول PS5 و پنج گوشی Galaxy A54 از سوی روبیکا هدیه داده می‌شود. اگر تاکنون در تورنومنت پیش‌بینی روبیکا شرکت نکرده‌اید، فرصت زیادی را از دست نداده‌اید. شما هم می‌توانید از امروز و همراه با تیم ملی مسیر قهرمانی خود را آغاز کنید.

علاوه بر این، مسابقه «روبی کوییز» نیز با همکاری برنامه جام آسیا ۲۰۲۳ در شبکه ورزش برگزار خواهد شد و ۲۰ میلیون تومان جایزه به برندگان هر بازی تعلق خواهد گرفت. روبی کوییز فرصتی است برای سنجش اطلاعات فوتبالی شما و جایزه بردن. همچنین شما می‌توانید خلاصه بازی‌های جام و بهترین فیلم‌ها و مستندهای فوتبالی را به‌صورت رایگان از روبیکا تماشا کنید.

ساعت 21 امشب، اولین بازی ایران در جام‌ ملت‌های آسیا، برابر فلسطین در ورزشگاه «اجوکیشن سیتی» شهر الریان برگزار خواهد شد. ایران با رتبه ۲۱ در رنکینگ جهانی فیفا، یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌‎آید و به‌نظر می‌رسد که برابر فلسطین که در جایگاه ۹۹ این رنیکینگ قرار دارد، کار سختی نخواهد داشت. این بازی می‌تواند یک شروع دلچسب و روحیه‌بخش را برای تیم ملی ایران در مسیر قهرمانی رقم بزند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر