;
coinex

تعیین تکلیف یارانه نقدی 1403 ؛ یارانه نقدی افزایش پیدا نمی‌کند

طبق گفته‌های یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه، یارانه نقدی 1403 افزایش نخواهد داشت. با این گفته تمام شائبه‌هایی که مبنی بر افزایش نرخ یارانه نقدی ایجاد شده بود، به نظر پایان خواهد یافت.

به گزارش تکراتو به نقل از اقتصاد آنلاین، حسینعلی دلیگانی ر خصوص افزایش یارانه نقدی در سال 1403 گفت: طبق مصوبه امشب کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی برای سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و یارانه بگیران به میزان سال جاری یارانه خود را دریافت خواهند کرد.»

بیشتر بخوانید: علت حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه ؛ نحوه اعتراض به عدم واریز یارانه [+ویدئو]

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در طی نشستی که در روز یکشنبه در صحن مجلش برگزار شد بیان کرد: « دولت در لایحه خود منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها را از منابع مختلف ۷۵۸هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته بود که در مصوبه کمیسیون تلفیق به ۷۰۸هزار و ۸۰۰ میلیارد کاهش پیدا کرد.»

وی اظهار داشت: « همچنین در کمیسیون تلفیق پیشنهادات دولت درباره فروش نفت و میعانات گازی و گاز طبیعی توسط شرکت ملی نفت و شرکت گاز به تصویب رسید و جزئیات آن نیز طبق پیشنهادات دولت در کمیسیون تصویب شد.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی عدم افزایش یارانه نقدی 1403 یست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر