coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری ویوو V30 به زودی معرفی خواهد شد

در جدیدترین اطلاعات فاش شده، پوستر سری ویوو V30 لو رفته است. در این پوستر گفته شده که به زودی این خانواده ویوو معرفی خواهند شد.

این خانواده شامل مدل‌های V30 و V30 Pro خواهد بود و پوستر منتشر شده طراحی این دو مدل را نیز فاش کرده است. البته گوشی V30 Lite نیز جزء این سری به حساب می‌آید ولی این گوشی ماه گذشته معرفی شد. این پوستر توسط افشاگری در شبکه اجتماعی ایکس با نام Paras Guglani منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر سری ویوو V30 فاش شد

با نگاه به پوستر منتشر شده، می‌توانیم طراحی قسمت‌های پشتی و جلویی این سری را ببینیم. در قسمت جلو، دوربین سلفی در یک پانچ هول قرار گرفته و در پشت گوشی ویوو وی 30 نیز می‌توان ماژول دوربین مربعی این سری را مشاهده کرد.

سری ویوو V30 به زودی معرفی خواهد شد

دیگر نکته قابل توجه که می‌توان از این پوستر فهمید، صفحه نمایش منحنی و حاشیه باریک دور صفحه نمایش است. با این حال، در بالا و پایین صفحه نمایشگر حاشیه‌ی نسبتا زیادی مشاهده می‌شود.

در اوایل این ماه، گوشی ویوو V30 گواهی‌های NBTC در تایلند و همچنین TDRA را در امارات متحده عربی دریافت کرد. دریافت این گواهی‌ها را نیز می‌توان نشانه‌ای مبنی بر عرضه نزدیک این محصول قلمداد کرد.

به علاوه، در دسامبر 2023، مدل Vivo V30 گواهی NCC را دریافت کرده بود. در واقع، طراحی گوشی و برخی از مشخصات کلیدی آن با دریافت این گواهی فاش می‌شود. با توجه به اینکه طراحی دیده شده در NCC با تصویر پوستر جدید همخوانی دارد، احتمالا تصویر بالا طراحی واقعی این گوشی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی طراحی سری ویوو V30 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر